onaltı

332 33 38
                                    























🪩









Ertesi gün ikisi içinde çok garipti.

Evin'i öptüğü kanapede uyuya kalmıştı Mert. Yukarı çıkıpta yatağına yatmamıştı.

Normalde böyle dizi, film sahnelerinde, öpüştüğü kadın çıkartıp yatağına yatırırdı adamı. Ama Evin öylesine şoka uğramıştı ki, eli ayağı birbirine dolanmıştı.

Mert yattığı kanapeden boynundaki ağrıyla beraber kalktığında başında ki ağrı yüzünden de ofladı.

Düşüncelerimden kurtulacağım diye böyle bir işe kalkışması hataydı belli ki.

Kendini zorla mutfağa attı ve dolaptaki suyu kafasına dikti. Gece resmen içi yanmıştı.

Dün gece demişken... Mert dün gece ne yapmıştı?

Kaşını çatarak saçını kaşıdı. Ne yaptığını hatırlamaya çalışıyordu. Dün gece ne olduğunu.

Aklına gelen şeyle beyninden vurulmuşa döndüğünde aniden ayaklandı.

"Siktir! Hayır hayır."

Tedirginlikle mırıldanıp hemen salona gitti ve yere düşmüş telefonunu eline aldı.

Dün gece İrfan'ın kız kardeşi Evin'i öpmüştü!

Nasıl bu kadar aptal olabildiği için kendine kızdı. O kızla nasıl düzgün kafayla konuşmamıştı? Ya Evin ne düşünmüştü? Ona kızmış mıydı? Bir daha asla görüşmeyecek miydi onunla?

Bu düşünce Mert'in midesinin kasılmasına neden oldu.

Rehberden hemen Evin'in numarasına tıkladı ve telefonu kulağına götürdü.

Hâla dün gecenin etkisinde olan Evin, gece gizlice eve girmiş ve nereden baksanız, ölüm sessizliği gibi bir sessizlikle odasına girmişti. Neyse ki anne ve babasının odası kendi odasından uzaktı.

İnanamıyordu, heyecandan kalbinin durmadığı için kendini şanslı hissediyordu.

Evin. Kendini bildi bileli ona aşıktı. Mert'e. İnsanların kendisine abi dediğini sandığı adama.

İnsan aşık olacağı kişiyi seçemiyordu, Evin bu hissettikleri yüzünden çok acı çekmişti. Artık mutlu olmak istiyordu ama..

Olabilir miydi?

Mert ona gerçekten hemencicik aşık mı olmuştu, yoksa sadece Evin'i anlamaya mı çalışıyordu? Evin ilk seçeneği tercih etse de ikinci seçenek beynini kemiriyordu.

Bacaklarını kendine çekmiş, yan bir şekilde uzanıyordu öylece yatağında. Kafasında binbir türlü düşünce vardı, iştahı kesilmişti, çok garip hissediyordu.

Yıllardır hayal ettiği şey Mert sarhoşken olmuştu. Hatırlayacak mıydı? Yoksa hatırlamayıp, hiçbir şey olmamış gibi devam mı edecekti?

Eğer öyle olursa, Evin buna dayanamazdı. Umarım hatırlardı Mert, yoksa Evin hayatta ona "Biz öpüştük" gibi bir cümleyi söyleyemezdi.

Telefonun zil sesi kulağını doldurdu. Korkuyla kafasını kaldırdı ve yatağının ucundaki telefona baktı. İstemsizce bir panik sarmıştı vücudunu.

Yavaşça dikleşti ve telefonu eline aldı. Aramanın üstünde Mert.. ❤️ yazısı kanının donmasına neden olmuştu neredeyse.

Ne diyecekti ona? Normal mi konuşacaktı? Ya Mert ona ne diyecekti? Her şeyi hatırlıyor muydu? Evin'in heyecandan midesi kasıldı.

illicit affairs 🪩 mert günokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin