දවස් තුනක්...!
දවස් තුනක් ගියා අපි මෙහෙට ඇවිත්.. තාම ලෙක්චස් පටන් ගත්තේ නැහැ තාම අපිට එකේක දේවල් කියලා දෙනවා.. ඔහේ කාලේ ගෙවන්නෙ මේ දවස් ටිකේ.. හැබැයි අනිද්දා අපිට ඩාන්සින් ක්ලාස් එකයි ආත්මාරක්ෂකද මොකක්ද මංදා මගුලක් කිව්වෙ සටන් කරන හැටි උගන්නනවා කියලා අන්න ඒක පටන් ගන්නවලු..
" ම්ම් එහෙම වෙන්න එපැයි.. මං එයාලව මගේ විදිහට හදාගන ඉන්නේ..නැත්තම් කොහොමද අනේ මැරි කරලා ඉන්නේ.."
" අනේ මන්දා ඩේවාන්.. හැබැයි අපි නම් තාම ඔයා primordials ඇල්ෆාලා දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක් එක්කවත් ඉන්නවා දැකලා නැහැ .."
" දකින්නෙ කොහොමද අනේ එයාල පෙන්නන්න කැමති නැහැ .."
අපි හිටියේ දවල් කෑම කන ගමන්.. මම , කේත් , ෆින් , ඩේලී.. අපිට අල්ලපු ටේබල් එකේ හිටියේ ෆෝත් එයර් ස්ටුඩන්ට් කෙනෙක් වෙන ඩේවාන් අරාන් හෙමීරෝ
ඩේවාන් අරාන් හෙමීරෝ
කොයි වෙලෙත් බොරුව විතරයි කටේම .. එයා ට්රාන්සර් කෙනෙක් මං වැරැද්දක් කියන්නෙ නැහැ එයා ලස්සනයි දෙපාරක් හැරිලා බලනවා ඕන කොල්ලෙක් මොකද අක්කරයක් සයිස් පු#ක් තියෙනවා පතෝල කරල් වගේ අත් බ්රවුන් කලර් මිස්ක් උන ලස්සන හමක් ප්ලාස්ටර් සජරි කරලා ලොකු කරගත්ත තොල් ලස්සනයි ව්යාජයි..!
දැන් ඇඳනින්නෙත් බස්ට් විතරක් වැහෙන්න ටයිට් ඩෙනිම් ෂෝටකුයි බ්ලවුස් එකකුයි ඒකත් පපුවට ඇලිලා.. කොන්ඩෙ කපලා ඉන්නේ...උදේ දත් මදින වෙලාවෙ ඉඳන් උගෙ මූණෙ මේකප්.
අර ඇස් පිහාටු වලට අලවන්නෙ මොනවදෝ අන්න එව්ව අලවලා ඇස් උඩ මේකප් ගාල ඇයි ඇහි බැමි එව්ව අලවලා ඉන්නේ... ඩේවාන් ලස්සනයි ඒත් ව්යාජ ලස්සනක්....අනික එයා හිතාන් ඉන්නෙ මේ යුනිවසිටි එක එයාගෙ පෞද්ගලික දේපලක් කියලා අම්මගෙ රෙද්ද තමා.. දෙන්න හිතෙනවා දෙකට නවලා විසික් වෙන්න..
YOU ARE READING
Majesty Luna
Werewolfබිදුනු හදවතක් තියාගෙන තවදුරටත් ජීවත් වෙන එක ආදරෙ හොයන එක මට මහ හුගක් අමාරු දෙයක් කියලා මට දැන් දැනෙනවා.. (copy)