" D..DAX....!!"
ඩැක්ස් ගෞතම් ගෙ වුල්ෆ් ඩැක්ස් කියන එකේ තේරුම නායකයා කියන එක.. මං හිටියේ ඇඟේ නූල් පටක් නැතුව ඇදේ වැතිරිලා වෙනකොට එයා හිටියේ මගෙ ඇඟ උඩා..
" මං..ශේන්ට එන්න ද්...දෙන්නද ඩැක්ස්?"
මං අහක බලාගෙන ඇහුවේ මට එයාගේ ඒ දම්පාට ඇස් දිහා බලන්න ලැජ්ජා හිතුන නිසා.. අනික මට ඇඬෙන්න වගේ..
" ඇයි අපෙ වීණු මට ආදරේ නැද්ද?
මං එක පාරටම ඇස් ලොකු කරන් ඩැක්ස් දිහා බැලුවහම එයා හරි අමුතු හිනාවක් දීලා මගෙ ලේ පිරිච්ච කම්මුලක් මහපට ඇගිල්ලෙන් පිරිමැද්දෙ හරිම සියුම්ව..
" ම්ම් කියන්නකෝ.."
"න්..නැහැ මං මං "
මං යටි තොල හපාන් අහක බලාගන්නකොට එයා දබර ඇඟිල්ලෙන් මගෙ නිකට අල්ලන් එයාගෙ ඇස් දිහාට හරවගත්තා...
" කියන දේ කියන්න හිත කිවන්න තාම බැහැ නේ..ම්ම්ම්..."
මං යටි තොලම කට ඇතුලට දාන් කකුල් දෙක ලං කරන් ලාවට උස්ස ගත්තේ ඩැක්ස්ගෙ අත් මගෙ ඉන පුරා දුවන නිසා..
"මං...මං මේ හිතුවේ ඔයා මට කැමති නැතුව ඇති කියලා ..."
" ඒ ඇයි ම්ම්.."
" නිකම් හිතුනන ඉතින් . "
" නිකන්ද අපෙ වීණුට හිතුනේ ම්හ් නැත්තම් මං හේතුව කියන්නද ?"
" හරි ඉතින්..මට එහෙම හිතුනනේ ඩැක්ස් .. ගොඩක් වුල්ෆ්ලා කැමති නෙලුම් මල් වගේ පිරිසිදුයි අයටනේ ...... "
මං අහක බලාන් හිමීට කිව්වහම ඩැක්ස් මගෙ මූණ ලඟටම ආවා.. ඉතින් ඇත්තනේ කිව්වේ අප්පා මගුල.. ගොඩක් අය කැමති තමන්ගෙ අතින්ම අර මොකක්ද කියන පතිවත බිඳෙනවටලු පින්න මලක් වෙනවටලු මං ලඟින්වත් තියන්න පුලුවන්ද මං මුලින්ම හිතුවේ මෙයාලගෙ ඇල්ෆලා දෙන්න එකෙන්ම මාව රිජෙක්ට් කරයි කියලනේ..
YOU ARE READING
Majesty Luna
Werewolfබිදුනු හදවතක් තියාගෙන තවදුරටත් ජීවත් වෙන එක ආදරෙ හොයන එක මට මහ හුගක් අමාරු දෙයක් කියලා මට දැන් දැනෙනවා.. (copy)