" ජැක් ෆිරේන් ඇන්ඩර්!!"
ෆින්ගෙ නම කියනකොට තමා මං ආපහු ඉස්සරහ බැලුවේ ඌත් ගැම්මෙන් ගිහින් දන නමලා ආචාර කරා.. ඊට පස්සෙ මේසෙ දිගේ විනාඩි පහළොවක් විතර එහාට මෙහාට ගිහින් එක්ක තෝරගත්තා.. වෙන මොක්කද දුන්නක්..මහ අමුතුයි ඒක.. පෞරාණික පාටයි.. ෆින් එක ගත්තට පස්සෙ ලියම් ඊතලයක් මවලා ඒක දුන්නෙ උඩ තත් වගේ තියෙන ටිකේ වදනය කරලා විද්ද රහසින් මොකක් හරි කිව්ව මයින්ඩ් ලින්ක් වලින් තමා එතන ඔක්කොම කතා කරන්නේ අපිට ඇහෙනේ නැහැ නෙ..
ෆින් ඒකත් අරං දන නවලා ආචාර කරලා ආව එන ගමන් මටත් කට පුරවලා හිනාවක් දුන්නගම මාත් 👌 එකක් පෙන්නලා ලස්සන හිනාවක් දුන්නා. ඇල්ෆලා ඔක්කොම ඔහොම ඔහොම ඉවර වෙනකොට
ඊලඟට බීටලා හිටියේ .. බීටලාගෙ මිරිමි කොටසේ තමා වැඩේ කියන්නෙ ඩේවාන් හිටියේත් ඒකේ.. ඒකි ජෙන්ඩර් එක වෙනස් කරානම් ඉන්න ඕනේ ඒකෙද?.. ඇයි ඒ?
" ඩේවාන් අරාන් හෙමීරෝ "
ලියම් ඒ නම කිව්වා බීටලාගෙ නම් ටිකක් කියලා ඉවර උනාට පස්සෙ ඌ හිටියේ.. උගෙ නම ඇහෙනකොට මගෙ කට ඇද උනාත් මං ඌ පද්ද පද්ද යන දිහා බලාන් හිටියා.. දැන් පස්ස බිමට වැටෙයි කියලා හිතුනේ..
ඕ ගෝඩ් මගෙ දෑස් මෙච්චර පෞ කරලද දෙයියනේ.... මට වමනෙට වගේ... ඒකිත් දන නැමුවා සිද්ධාර්ත්ගෙයි ගෞතම්ගෙයි පැත්තට විතරයි ඒක දැකලා මට සමච්චල් හිනාවක් ගියේ මං ඇස් රෝල් කරලා උන් දෙන්නට රැව්වත් උන් ඒක දැක්කෙ නැහැ ..තප්පදෝරුව හැටි විතරක් !!
මං හෙල්ඩ්රෝන් ෆැමිලි එක දිහා හොඳට බලාන් හිටියෙ ඒත් අනාරා මැඩම් නම් ඒකිගෙ දිහා බැලුවේ කුණු ගොඩක් දිහා බලනවා වගෙ.. එයාලගෙ බාලම පුතා නම් පැත්තවත් බැලුවේ නැහැ ඌ ආපු වෙලේ ඉඳන් ෆෝන් එකේ..
YOU ARE READING
Majesty Luna
Werewolfබිදුනු හදවතක් තියාගෙන තවදුරටත් ජීවත් වෙන එක ආදරෙ හොයන එක මට මහ හුගක් අමාරු දෙයක් කියලා මට දැන් දැනෙනවා.. (copy)