59

1.3K 187 56
                                    

" කොල්ලොන්ට අකමැති මං කොහොම උඹට ආදරේ කරාද මන්දා බං.. මං හිතන්නෙ ඒ උඹේ රූපෙ කියලා බං... මං උඹට ආදරෙයි ඒ මෙන්න මේ චූටි කොල්ලට ඒත් ඇඳේදි මං ආස උඹ මං ඉස්සරහ මට ඕන විදිහට ඉන්නව.. මං උඹට බලෙන් ගෑනියක් වෙන්න කියන්නේ නැහැ බං ඒත් උඹ ඒ වගේනේ.... බලපං මේ ඇඳුමට උඹේ දොඩම් ගෙඩි වගේ රෝස පාට නිපල් දෙක පැතලි බඩ එක්ක හීනි ඉන පලල් උකුළ මහත කලවා මේ දිග කොන්ඩේ රොස පාට ඇස් ලෝකෙට උඹ කොල්ලෙක් වෙයන් ඒත් ඇඳේදි මංගාවදි විතරයි මට ඕන විදිහට ඉඳපන්.. අයියා ගාවදි උඹ දරුවෙක් වගේ හුරතල් වෙන්වා ඕඩිකොලොන් ගාල ඉන්නකොට මට උඹව අල්ලන් ඉබින්න හිතෙනවා මිසක් හු#න්න හිතේනේ නැහැ නෙ බං  "

වීණාව් යටී තොල හපාගත්තා...

" බොරු නෙවෙයි බං සිරා කියන්නේ.. උඹ විතරයි මේ ගෞතම්ගෙ ලයිෆ් එකේ කැමති උන එකම කොල්ලා..! කෙල්ලො ලයින් කරපු මම කවදාවත් මගෙ එක  උඹ වගේ කොල්ලෙක් ඉස්සරහ නගී කියලා හිතුවේ නැහැ බං  "

ගෞතම් වීණාව්ගෙ අත අරන් පිජාම කලුපාට කලිසම උඩින් තියනකොට විණාව්ගෙ මූණ රතු උනත් එයා ගෞතම් ඇස් දිහාම බලාන් හිටියා..

වීණාව් දිහා ටිකක් වෙලා ගෞතම් බලාන් හිටියේ එයාට තාම විශ්වාස කරන්න අමාරුයි කෙල්ලොන්ටම ඇරපු මම මගෙ හස්බන් උන චූටි කොල්ලෙක්‍ට ආදරේ කරනවා කිව්වහම..

රතු පාට සිල්ක් රෙද්දෙන් මහපු විනිවිද පේන රොබ් එකෙ වටේට බූල් බුල් දාරයක් අල්ලලා තියෙනවා වීණාවෙ යටිපතුල්  ගාව වෙනකම් එක දිගයි  ...

ගෞතම් වීණාව්ගෙ රොබ් එකෙ පටිය ගලවලා ඒක කකුල් පාමුල දාලා බෙල්ල කිස් අරන්න ගත්තේ බ්ලඩ් මාර්ක් බෙල්ල පුරාම තිය තිය වීණාව්ව එයාගෙ පැත්තට හරවන් ඒ තොල් අල්ල ගත්තේ වීණව්ගෙ අතින් ගෞතම් පිජාම එක ගැලවෙනකොට.. දෙන්නම නැවත්තුනේ ඇඳෙන්..

ඩිං ඩොං

දෙන්නගෙම කිස් එක බ්‍රේක් උනේ ඉස්සරහ දොරේ බෙල් එක වදිනකොට.. ගෞතම් කටින් නොරිස්සුම් ගෙරවමුක් පිට කරල  ඇස් දෙක වහන් සුවඳ ඉව කරා..

" ලොකු බාල්දියක් වගේ..යමු.. නැගිටින්නෙ නැහැ ඔහොම ඉන්නකෝ"..

ගෞතම් ඒක කිව්ව විදිහ වීණාව්ට ඇල්ලුවේ නැහැ .. විණාව්ව මුනින් අතට හරවලා

Majesty Luna  Where stories live. Discover now