„Mine, neboj se a uklidni se. Najde je. Vím to.” slyšel jsem ze svého mobilu hlas svého nejlepšího kamaráda Jungkooka, se kterým jsem si právě volal, když jsem se snažil uklidnit. Po té to po našem rozloučení típl a já jsem nepřítomně svěsil ruku s mobilem, podél těla.
Stál jsem přede dveřmi vily, kterou mi Tae-il v závěti odkázal a díval se směrem k policejnímu autu, u kterého stálo pár policistů několik metrů přede mnou. Mluvili se Sugou. Suga je jeho přezdívka, jmenuje se Min Yoongi. A je to detektiv.
Kook mi ho doporučil, aby vypátral Tae-ilovy vrahy a přišel na to, jaký motiv k vraždě měli. Protože z této vily, kde se onen zločin odehrál, moc nezmizelo. Nic o Sugovi nevím, ale věřím Jungkookovi, který o tomhle průměrně mladém detektivovi tvrdil, že na to, že není skoro vůbec známý, protože vyšetřuje teprve docela krátkou dobu, je opravdu dobrý a je velká šance, že oba vrahy brzy vypátrá. Policii se do něčeho takového vůbec nechtělo, takže mu vyšetřování mileráda přenechala.
Skončili a policie odjela. Suga se ke mě rozešel. Pomalým krokem, ruce v kapsách, sem tam si v kroku kopl do malého kmínku, který ležel v jeho cestě.
Většího flegmatika mi Kook snad nemohl doporučit...
Pomyslel jsem si mrzutě.Přišel ke mě.
„Vy budete Park Jimin.” zeptal se až nezaujatě a zdál se mi, jakoby byl snad i v polospánku. Vynutil jsem ze sebe ze slušnosti trochu nesmělý a nervózní úsměv. Měl jsem ale sto chutí se otočit a zabouchnout mu dveře před nosem.
„Min Yoongi, ale všichni mi říkají Suga.” s představením konečně vytáhl ruku z kapsy a nastavil mi ji k potřesení si rukou na pozdrav, zrovna ve chvíli, kdy jsem se opravdu mínil se otočit a zmizet ve vile. Přijal jsem ji. Přes lhostejnost, která z něj přímo sršela, měl silný stisk, ale ne moc přehnaně. Poté si schoval ruce opět do kapes.
„Tak mi prosím ukažte, kde se to stalo.”
Poznámka autora:
Zatím to ještě není zajímavý, ale už brzy bude... *tajemný pohled*
ČTEŠ
Po stopách vraha - Yoonmin (18+)
FanfictionVšechno se zdálo růžové, že ano? Mohl bych směle tvrdit, že jsem patřil k nejšťastnějším lidem planety. Patřil... Měl jsem všechno, co jsem potřeboval. Pak se ale všechno, jako ve všech ostatních příbězích, změnilo. A nebudu slušnej - všechno se doj...