Věnování:
Bomba79j-hoseokiee
_________________________Když jsem si o Yoongim našel, co jsem potřeboval, vytočil jsem Kooka. Slíbil jsem mu, že mu zavolám, až budu mít čas a řeknu mu, jak se zatím mám atd. Hned to vzal.
„No už jsem si myslel, že se neozveš." ozvalo se naoko uraženě z mobilu.
„Promiň, stalo se toho trochu víc a doteď jsem neměl čas zavolat." řekl jsem na svou obajobu.
„Tak co? Jakej je?"
Tahle otázka mě zarazila.
„E-em.. H-hezkej a.."
„Ježiš to jsem nemyslel." schytal záchvat smíchu. Lehce jsem se trochu naoko zamračil.
„No tak jsem se splet no.."
„I když.." zamyslel se, když se dosmál, „Hodili byste se k sobě.."
„Co? Ne! Jeon Jungkooku! Ještě před pár dny jsem plánoval svatbu s Tae-ilem." zamračil jsem se.
„Fajn, fajn, klid. Já jen, že jak dlouho budeš chtít bejt dál sám? K Yoongimu se hodíš. A neříkej, že se ti nelí-"
„Líbí se mi tak maximálně vzhledově a úplně stejně jako by mi líbili vzhledově ostatní, co by byli hezký." zamručel jsem, „Zníš, jako bys mi ho vybral k vyšetření toho případu kvůli tomu, abychom se dali dohromady."
Ticho.
„Počkej cože? Kooku!"
„Co?" dělal blbýho, ale všiml jsem si jeho nervozity.
,,Vyklop to."
,,No tak možná jsem to udělal i kvůli tomu.. Ale neříkej, že nepostupuje v tom vyšetřování rychle."
,,Jo, jo, to.. Jo.. Ale zezačátku se choval jak debil. Pak mi vysvětlil, že se tak choval schválně a řekl mi spoustu věcí, co se dozvěděl."
,,Jo, on takovej je.." pobaveně se tiše zasmál, ,,Takže seš spokojenej? Slyšel jsem, že teď bydlíš u něj."
,,Jo, bydlim."
,,A co?" zeptal se s lišáckým úsměvem, který jsem poznal, že má. Než stihl vyslovit otázku, skočil jsem mu do řeči.
,,Jungkooku ne. Vždyť ani nevim, jestli je na kluky."
,,Je."
,,Jak to víš? Nemůžeš to vědět."
,,Vím. Měl přítele."
,,Měl?" podotkl jsem na minulý čas, který použil.
,,Rozešel se s ním. Takžee..?"
,,Aish.. Ne, ty tele."
,,No a jak se jinak máš? Jak daleko jste se dostali?"
,,Včera se nás tři chlápci z nějakýho gangu pokusili zabít, ale nee, já jsem úplně v pohodě." řekl jsem ironicky.
,,Počkej co??" vyjekl.
,,No stopa ho zavedla do nějakýho gangu, ale já si stál za tím, že půjdu s ním."
,,Ježiš a nestalo se vám nic?"
,,Ne, Suga nás odtamtaď dostal. A teď už celej den nevim, kde je, protože se vydal někam, odkud mi před pár hodinama zavolali, že tam ještě není. Takže nemám teď absolutní páru, co s ním je." povzdechl jsem si trochu ustaraně.
,,Huh? Co jsem to slyšel?"
,,Co?"
,,Starost v hlase? Tak to počkejte, mladej pane, hned najdu ve svém lékařském rejstříku nemocí, co by to mohlo být..." říkal naoko důležitě, ,,Aa! Tady. Je to lá-"
,,Jungkooku!"
Poznámka autora:
Dneska to bylo trošku o ničem, ale v příští kapči se Jimin zesere strachy a vy s ním. ; )Budu ráda za votes a koment. ; )
ČTEŠ
Po stopách vraha - Yoonmin (18+)
FanficVšechno se zdálo růžové, že ano? Mohl bych směle tvrdit, že jsem patřil k nejšťastnějším lidem planety. Patřil... Měl jsem všechno, co jsem potřeboval. Pak se ale všechno, jako ve všech ostatních příbězích, změnilo. A nebudu slušnej - všechno se doj...