Probudil jsem se o večerních hodinách. Hned jsem otevřel mobil, jestli nemám zmeškaný hovor. Ne. Vstal jsem, jen abych se podíval, jestli už přišel Suga. Prošel jsem celým domem - taky ne.
Vrátil jsem se zase do pokoje, sedl si na posteli opřený o její čelo a otevřel mobil. Najel jsem na vyhledávání a zadal tam Sugovo jméno. Rozhodl jsem se si o něm něco najít.
Vyjelo tam na mě spoustu věcí. Mě ale zaujal článek o jednom z Yoongim vyřešených případů.
Nepodařený pokus o zavraždění anglické královny - Suga přišel na atentátníka do dvou měsíců. Jeho první případ, který neoficiálně vyšetřil. Policie nad tím strávila čtyři měsíce, než se ozval Yoongi, že má vodítka k onomu případu. Než přišel se svým řešením, královna se bála o vlastní život. Policie ale ututlala, že to vyšetřil on a jemu jen poděkovala.
Očividně se styděli za to, že je předběhl nějakej chlápek, co ještě nedovršil ani třicítky...
Ušklíbl jsem se v duchu.Dostal jsem se i ke třem případům, které vyšetřil oficiálně. Vždycky to ale bylo něco "lehkýho". Lehkýho v tom smyslu, že nešlo o život královny Anglie. To Suga zvládl vždycky do měsíce. Něco mu dokonce trvalo jen týden. Chápal jsem ale, že to hned nemohlo být něco "těžšího" - kdo by svěřoval nějaký takový případ někomu, kdo vyšetřuje jen krátce?
Překvapilo mě, že neměl skoro nic předtím, co by mu mohlo pomoct jako "příprava" k vyšetřování zločinu. Zjistil jsem, že vystudoval právnickou střední, což bylo podle všeho všechno. To znamená, že všechny zkušenosti musel získat v oné mafii, o které se mi zmínil.
Musí brát vždycky tu věc tak, jako ji ostatní nevidí. A to ho asi posouvá dál a rychleji, než koho jiného. Dělá ho to nebezpečnějším pro své okolí, než by si člověk i myslel...
Poznámka autora (DŮLEŽITÉ):
Budu ráda za votes, koment, nebo sdílení příběhu dál. Ještě dneska se dočkáte další kapitoly, ale nic není zadarmo.. Aspoň ne tohle. *devil laugh*Kdo chce ještě dneska další kapitolu, musí sem dolů do komentářů napsat „I love this story. I love Yoonmin!". Minimálně to, ale samozřejmě tím neomezuju ty, kteří psali komenty doteď.
I love you so so much! <3
ČTEŠ
Po stopách vraha - Yoonmin (18+)
FanfictionVšechno se zdálo růžové, že ano? Mohl bych směle tvrdit, že jsem patřil k nejšťastnějším lidem planety. Patřil... Měl jsem všechno, co jsem potřeboval. Pak se ale všechno, jako ve všech ostatních příbězích, změnilo. A nebudu slušnej - všechno se doj...