2

157 21 18
                                    

hanımcılık kazanacak!!

enjoy ve yorum yapınn ❤️‍🔥❤️‍🔥

-

her yeri buruş buruş olana kadar diğer herkesle birlikte havuzda kaldı ismail. çağlar flamingosunu şişirmeyi nihayet başarıp üstüne çıktıktan sonra cengiz ve ferdi tarafından gerçekleştirilen suikast girişimiyle havuzun dibini boyladığında hem havuz sefaları hem de havuzun iki ucundan barış alper'le durmadan bakışmaları bitmişti, yerine açlıktan öldüğünü iddia eden arda'nın nidaları ve çağlar'ın havuzun içinde bir cengiz bir ferdi'ye ilerlemeye çalışmasıyla çıkan foşur foşur sesler kalmıştı.

"arda miden delindi dimi oğlum?" diyerek merdivenlerin yardımıyla havuzdan çıktı irfan can. "yakalım şu mangalı da çenesi sussun."

arda havuzun içinde zıplaya zıplaya havuzun kenarındaki küçük hasır masa ve sandalyelerde kahve içen ablalarına baktı beklentiyle. onlar havuzdan çıkalı baya olmuştu, kendilerine türk kahvesi yapıp fal bakmaya bile başlamışlardı.

dilara kafasını elindeki kahve bardağından kaldırıp "yemek yapın çabuk paşama. ablasının gülü acıkmış." diye seslendi irfan can'a doğru, hemen ardından özge'ye dönerek kahve bardağını işaret etti ve "kanka yemin ediyorum bak şurda uzun boylu, sarışın bir oğlan var bak. bak yemin ediyorum ya." dedi parmağıyla işaret ederek.

ismail onun bu inanarak sallayışına sırıttığı esnada havuzun kenarında oturmuş, ayaklarıyla barış alper'i ıslatan kerem "kahve falında sarışın da mı gözüküyomuş ya?" diyerek kendi sevgilisine takıldı gülerek.

dilara'dan gelen cevabın "kerem sus." olması ve kerem'in de gerçekten susması herkesi güldürmüştü.

barış alper şakayı devam ettirmek için "kerem, yakala oğlum." dediğinde kerem ayağıyla barış alper'in suratına su fışkırttı.

bu sefer de ismail eliyle köpeklere tarif etmek için yapılan çevirme işaretini yapıp "kerem, yuvarlan!" deyince ismail ondan uzak olmasına rağmen kerem ona da su fışkırtmaya çalıştı ama aralarında hala birkaç dakika önce düştüğü flamingosuna tırmanmaya çalışan çağlar vardı ve tüm su ona gelmişti.

"seni öldürürüm."

kerem ayaklarını kendine çekip çağlar üstüne atlarsa hemen kaçabilecek şekilde hafiften doğruldu oturduğu yerde. bir yandan da "beni öldürebilirsin ama ya dilara'yı?" diyerek çağlar'ın gözünü korkutmaya çalışıyordu.

internette dolaşan popüler bir sesi anımsayarak "beni yenemezsin!" diye sesiyle taklit etti arda. hemen ardından birkaç kişi de "biliyorum, ama o seni yenebilir." diyerek onu devam ettirmişti.

kimse can vermeden havuzdan çıkabildiklerinde ismail de irfan can'a yardım etmek (daha doğrusu çene çalmak) için havuz başındaki ızgaranın yanına geçti onunla birlikte. kızlar ve arda güya masayı hazırlamak ve salata falan yapmak için içerde kalmışlardı ama ismail kendileri her şeyi pişirip içeri götürdüğünde bile hiçbir şeyin hazır olmayacağını biliyordu. hazır yalnız kalmışken kesinlikle kızlar arda'yı aşk hayatıyla ilgili darlayacaklardı, kimse var mı yok mu onu öğreneceklerdi. arda da ilk başta oflayıp puflasa da neler olup bittiyse dökülecekti onlara. sonra gecenin bir yarısı ismail su içmek için kalktığında ikisinden biriyle mutfakta karşılacaktı ve fısır fısır arda'nın yeni manitasıyla ilgili konuşacaklardı.

tabi cengiz, çağlar ve ferdi de güya mangal başında onlara yardım edecekti ama daha irfan can mangalın içine ince çıraları üst üste istifleyip yakmaya başlamadan önce havuzun yanı başındaki masa tenisi masasına doğru geçiş yapmışlardı bile. gerçi zaten ismail de çok bir şey yapmayacaktı, bir mangalı on kişi yakamazlardı sonuçta.

antalya | baismHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin