"Měli bychom to ukončit" řeknu udýchaně a setřu si pot z čela.
Od tý doby co jsme si s Petrem stanovili hranice na příčku přátelství se s tím jeho kamarádem pravidelně scházíme a provozujeme jistou činnost.
Je fajn, ale asi by to mělo skončit, když se snažím dát Péťovi druhou šanci.
"Vážně?" nahne se ke mně a políbí mě na rameno, pak na klíční kost a už má rty na mém prsu.
"Jo, vážně. Chci to znova zkusit s Petrem a to nemůžu, když mě šuká jeho kámoš" odstrčím ho od sebe a on se položí na záda.
"Škoda, ty tvoje kozy mi budou chybět" ušklíbne se na mě a já ho plácnu do hrudi.
"Vlastně se k sobě docela hodíte a navíc se nedivím, že tě furt chce, jseš úplně jeho typ" otočí se na mě a usměje se.
"Myslíš?" neřekla bych, že zrovna člověk jako Petr co už mrdal tolik různejch holek má typ.
"Jo, vypadáš jako kdyby si tě vytvořil v hlavě a ty si pak ožila. Vždycky, když jsme se o tom spolu bavili, do jedinýho detailu popisoval tebe a to i chováním, začínám si myslet, že si tě snad vysnil" zasměje se a zvedne se z postele.
"Dáš si se mnou aspoň sprchu, když už je konec?" začne mě za ruce tahat z postele a já souhlasím.
Ale stejně jediný nad čím celou dobu pak přemýšlím je Petr.
***
"Vážně jsem tvůj typ Petře?" zeptám se ho v autě cestou na tu večeři.
"Proč si to myslíš?" zasměje se a prohrábne si vlasy.
"Eeehm, prostě mi to někdo řekl" asi by nebyl úplně nadšenej kdybych řekla, že jsem celou dobu spala s jeho kámošem.
"Někdo?"
"Tvůj kámoš, ten z toho klubu" druhou část věty spíš zašeptám a radši svůj pohled směřuju z okýnka.
"Ty si s ním jako mrdala vícekrát?" řekne už víc nahlas a cítím, že se na mě podíval.
A už je to tady.
"Jo?" odpovím a doufám, že v týhle konverzaci pokračovat nebudeme.
Spíš bych byla ráda, kdyby mi už odpověděl.
"A proč si tady teda teď se mnou?" zastaví u restaurace a chvíli sedíme v tichu.
"Už jsem to s ním ukončila Petře, přestaň se rozčilovat" odpovím jeho tónem a rozepnu si pás.
"Já se nerozčiluju" oba vystoupíme z auta a on si zapálí.
"Rozčiluješ a furt si mi neodpověděl na moji otázku" stoupnu si vedle něho a potáhnu si z jeho cigarety.
"Jo jseš, nikdy se mi žádná holka nelíbila víc jak ty" opře se zády o auto a sklopí pohled k zemi.
"Jseš roztomilej" zasměju se tomu a zastrčím si kus vlasů za ucho.
"No tak to teda nejsem" promluví vážně.
"Ale jojo, jseš" škádlím ho dál.
"Byl jsem roztomilej i, když jsem tě mrdal tak, že jsi brečela?" ušklíbne se a znovu si prohrábne vlasy.
"Musíš mít vždycky poslední slovo?"
"Jo" típne cigaretu a jdeme dovnitř.
***
Tak vyjde jim to tentokrat?👀 Doufajme, ze ano. Love u guys❤️.
ČTEŠ
Polibek / Stein27
FanfictionPříběh je dokončený. začátek: 8.1.2024 konec: 20.8.2024 V příběhu se nachází návykové látky a sexuální scénky.