"Proč nespinkáš?" ozve se tichým hlasem Petr.
Dnešek nebo teď už spíš včerejšek byl nádhernej.
Byli jsme společně s ostatníma na bowlingu, pak mě vytáhl na piknik což jsem vůbec nečekala a nakonec jsme spolu na cestě domů snad půl hoďky pozorovali hvězdy.
Miluju ho.
"Jen přemýšlím" usměju se a zavřu oči.
"Řekneš mi o čem?" zívne a začne se převalovat v posteli.
"O tobě" stále mám zavřené oči a přisunu se k němu blíž.
"Doufám, že jenom v dobrým" uchechtne se a přitáhne si mě k sobě na hruď.
Chvíli mlčím a pomalu usínám, pak, ale otevřu víčka a všimnu si jak na mě kouká.
"Copak?" šeptne a pohladí mě ve vlasech.
"Miluju tě" a konečně jsem si tím zase jistá.
Petr je ticho a my stále udržujeme oční kontakt.
"Poslední čtyři měsíce jsem od tebe nic nechtěl slyšet víc než tyhle dvě slova" přetočí mě pod sebe, jednou rukou se opírá vedle mé hlavy a tou druhou mě hladí po tváři.
"Miluju tě Anastázie" přitiskne svoje rty na ty moje, ale nehýbe s nimi.
Čeká na můj souhlas.
A tak své rty rozpohybuju proti těm jeho a rukama mu vjedu do vlasů.
V našem aktu přestaneme v momentě co se objeví potřeba se nadechnout.
Zůstáváme stále ve stejné pozici a naše těžké výdechy se mísí v jeden.
Pustím jeho vlasy a on se po chvíli svalí vedle mě.
Zvednu se do sedu, přesunu se k Petrovi na klín a znovu spojím naše rty.
Cítím jak se do polibku usměje a položí si dlaně na moje stehna.
Líbáme se dlouho.
Petr se mě při tom dotýká na stehnech, bocích a pase.
Dokonce mě chvíli drží i za zápěstí, když se mu rukama opřu o hruď, ale ani jednou nesjede na můj zadek nebo pod moje triko.
***
Pohled Petra:
Když se ráno vzbudím, Anastázie už vedle mě neleží.
Chvíli se převaluju v posteli, pak se podívám kolik je hodin a rovnou odepíšu na nějaký zprávy.
Než vstanu v postele, abych šel hledat tu krásku co mi utekla, objeví se mezi dveřma.
"Dobrý ráno" objeví se jí na tváří ten sladký úsměv a ona doslova skočí za mnou do postele.
"Tobě taky. Kdepak si byla?" obejmu ji okolo pasu a položím si hlavu na její prsa.
"Asi před hodinou taky zvonil David a jelikož to s tebou ani nehlo tak jsem tam šla, přinesl ti nějakou krabici a dal mi vyloženě zákaz se tam podívat" zasměje se a začne mě drbat ve vlasech.
"Tak to bude nejspíš merch, ale souhlasím s ním, budeš si muset počkat" zvednu k ní hlavu a políbím ji na čelist.
"V tom případě nevím jestli si zasloužíš ty palačinky se šlehačkou co na tebe čekaj v kuchyni" ušklíbne se a přesune svou ruku na moje záda.
"Já si myslím, že určitě jo, takže pojď" začnu se zvedat z postele a An jde hned za mnou.
"I když bych si s tou šlehačkou dal radši tebe" zamumlám si jen tak pro sebe, ale pohlavek, který od ní schytám dokazuje, že mě slyšela.
"To bolelo" řeknu naoko uraženě, ale jako odpověď se mi dostane jenom její smích a pak výhled na její zadeček, když jde přede mnou.
Mrška.
***
Takzvane prvni kiss cislo dva. Love u guys.
ČTEŠ
Polibek / Stein27
FanfictionPříběh je dokončený. začátek: 8.1.2024 konec: 20.8.2024 V příběhu se nachází návykové látky a sexuální scénky.