"Nazdar zmrdi" zakřičím, když vylezu z auta a naskytne se mi pohled na ty potetovaný debily.
"No konečně, umírám žízní" přiřítí se ke mně David a vezme mi z ruky balík piv.
"A zdravit neumíš, vole?" pozvednu obočí a rozejdu se do středu děje.
Sluníčko dneska svítí naplno a kluky nenapadlo nic jinýho než se jít koupat.
Je tu asi tak milion lidí, ale vypadá to, že jim je to úplně jedno a chovaj se jako malý děcka.
"Ahoj koťátko" obejme mě zezadu Petr a políbí mě na temeno hlavy.
"Chyběl si mi" položím si ruce na ty jeho, které má na mém pasu a týlem hlavy se opřu o jeho hruď.
Péťa jel na týden nahrávat do Prahy a další týden jsem byla nemocná takže jsme se neviděli a jeho dotek mi chyběl.
Stanovili jsme si mezi sebou určitý a dost striktní pravidla, který zahrnujou i to, že nebudeme provozovat žádnou sexuální aktivitu dokud spolu oficiálně nebudeme chodit.
Petr s tím výrazně nesouhlasil, čemuž se nevidím, když je nadrženej 24/7, ale nechci to uspěchat, pak by to akorát dopadlo jako minule.
Vlastně jsme si nedali ani pusu, jelikož to on, z mně neznámého důvodů považuje jako něco víc intimního než sex.
"Ty mně moc" zasměje se a začne si hrát s jedním mým copem.
"Jak bylo v Praze?" opustím jeho sevření a konečně se k němu otočím čelem.
"Dobře, než skončí léto, mělo by to album vyjít" usměje se, chytne mě za ruku a táhne mě za ostatníma.
"Už se nemůžu dočkat, ale štve mě, že mi to nechceš pustit už teď" vytknu mu a sednu si na jedno z lehátek.
"To máš blbý, furt seš moje fanynka a to by pak nebylo fér" ušklíbne se a sedne si vedle mě.
"Pojďte do vody, ne?" zakřičí na nás Calin a Petr mě začne zvedat na nohy.
"Neeee, já půjdu pak" snažím se vymanit z jeho sevření, protože mi je jasný, že teď mě tam chtěj akorát tak utopit.
"Půjdeš teď" chytne mě do náruče a rozběhne se se mnou k vodě.
"Tak mě nech se aspoň svlíknout" namítnu a on mě konečně pustí.
"Na tuhle větu čekám dlouho" rozesměje se, když si začnu sundavat kraťasy.
"No to máš blbý, protože já myslela svlíknout se do plavek" přetáhnu si přes hlavu triko a v tu chvíli se u mě objeví můj debilní bratr a už mě háže do vody.
"Vypadáš jako zmoklá slepice" rozesměje se Petr, když se vynořím z vody a vlasy mám všude.
"Jestli si chceš v blízký době zašukat tak bych se moc nesmála" ušklíbnu se a vyhrabu se z vody.
"A máš smůlu kámo, teď si v píči" rozesměje se David a ostatní, kromě Petra samozřejmě.
"Notaaak, jsem si dělal jenom srandu" rozmáchne se rukama a povzdechne si.
"Já vím, ale já jsem si srandu rozhodně nedělala, takže bys mě měl přestat furt provokovat" sjedu ho pohledem a jdu si konečně lehnout na lehátko.
"Rozkaz, madam" zasalutuje a lehne si vedle mě.
***
Vidim to asi tak, ze 60.kapitola bude uplny maximum, takze se s ff pomalu loucete, love u guys❤️.
ČTEŠ
Polibek / Stein27
FanfictionPříběh je dokončený. začátek: 8.1.2024 konec: 20.8.2024 V příběhu se nachází návykové látky a sexuální scénky.