Moja porodica potiče iz Srbije, glavnog grada Beograda. Kada je moj otac dobio novu ponudu za posao gde mu je bila obećana veća plata i bolji život za našu porodicu. Preselili smo se u Austin. Moj tata je postao veoma brzo uspešan i poznat. Moja majka je postala uspešna organizatorka proslava po celom svetu. Moj stariji brat je upisao fakultet,arhitekturu.
Ja sam pohađala srednju školu.
Moji roditelji su mislili da ču ja krenuti njihovim putem ili putem mog brata ali ja sam imala drugi san. Maštala sam o tome da budem modna kreatorka. Da sama stvaram kreacije, i imam svoje revije. Pet meseci pre mog devetnaestog rodjendana sam saopštila mojim roditeljima da želim da upišem fakultet za modnog kreatora u Milanu. Na prvu nisu bili zadovoljni mojom odlukom, ali su mi dozvolili. Ja sam imala jedan san i želela sam da ga ostvarim. Nisam želela da se bavim nečim čime se već bavi neko od članova moje porodice. Prijavila sam se za fakultet i upala među prih deset na listi na budžet. U septembru sam se preselila u Milano. Živela sam sa svojom najboljom drugaricom Marijom.
Četiri godine fakulteta sam završila sa najboljim prosekom i ocenama. Moja omiljena profesorka crtanja me je upoznala sam njenom dugogodišnjom drugaricom Bjankom. Bjanka je bila asistentkinja Mjure Prade. Posle dve nedelje postala sam mlađi stilista u njihovoj kompaniji. Tokom nekoliko godina pomogla sam oko nekoliko kolekcija. Mjure je bila jako zadovoljna mojim radom. Rekla je da dosta ličim na nju. Ona je bila hladna, bezosećajna, profesionalna, pedantna i veliki perfekcionista. Sudelovala sam u letnjoj reviji na trećoj godine mog rada sa kompanijom. Pomogla sam oko crteža, odabira materijala i izrade samih kreacija. Moje ime je bilo u novinama širom sveta. Mjude me je prestavila kao svoju pomoćnicu na ovoj reviji. Bila sam joj do neba zahvalna na tome.
Posle tri godine u kompaniji odlučila sam da odem i započnem svoj san. Kupila sam kartu za Boston. Privremeno sam odsela kod brata i njegove verenice, moje najbolje drugarice i cimerke sa fakulteta Marije.
Posle nekoliko meseci sam se preselila i otvorila studio. Moj mali kreativni kutak, gde sam uživala i kreirala svoje kreacije.
YOU ARE READING
Boriću se za ljubav
RomanceAnita Hladna,bezosećajna ali vrlo uspešna u svom poslu. Njen život je isplaniran sve dok njeni roditelji nisu ugovorili veridbu. Mateo On je uspešan arhitekta u Milanu. On je fokusiran samo na posao. Život mu se menja kada njegov otac ugovori veridb...