Tenzija između Aleksovih roditelja je bila vidljiva. Primetilo se da su se posvađali zbog Anite. Poslao sam joj milion poruka,ali ni na jednu nije odgovorila. Možda je prezauzeta da odgovori,a možda i nije želela. Iako je tenzija u porodici bila velika i vidljiva,oni su je uspešno sakrili. Ovo je veliki dan za njihovu kćerku,oni su to znali. Video sam da žele najbolje za nju. Aleksova majka,Mila je bila jako uzbuđena zbog revije. Stigli smo deset minuta pre početka. Zauzeli smo mesta u prvom redu. Zainteresovanost za ovu reviju je bila velika,nisam to očekivao. Mislio sam da Anita nije tako popularna.
Posle nekoliko minuta pustili su reklamu i muziku.
,,Dobro došli na jesenju nedelju mode u Parizu. Uživajte u večerašnjoj reviji. " - rekao je voditelj putem mikrofona.
Svetla su se upalila i revija je počela. Nije trajala dugo, primetio sam da su bile tri promene. Aleks je razgovarao nešto
,,Sa zadovoljstvom vam predstavljamo,modnu kreatorku večerašnje revije. Anita Mišić."
Svi modeli su izašli ponovo da prošetaju. Među njima je bila i Anita. Kratka kovrdžava crna kosa do ramena. Lagana šminka na licu i te plave oči koje me proganjaju od kada sam je upoznao. Nosila je jednostavnu crnu haljinu do kolena i crne štikle. Haljina je savršeno isticala njene obline.
Poklonila se zajedno sa manekenkama. Sišla je sa piste i potrčala u zagrljaj majci.
,,Revija je bila prelepa. Jako sam ponosna na tebe." - rekla je njena majka
,,Hvala,mama.Hvala vam što ste došli." - rekl aje Anita
Ja jednostavno nisam mogao da prestanem da je gledam.
Zagrlila je Mariju pa svog brata.
,,Ti nas izbegavaš? "- rekao je Aleks
,,Dobro znaš da to nije istina." - rekla je Anita
,,Mislim da je vreme da proslavimo." - rekao je Stefan
Izašli smo iz dvorane i uputili se ka hotelu na večeru.
YOU ARE READING
Boriću se za ljubav
RomanceAnita Hladna,bezosećajna ali vrlo uspešna u svom poslu. Njen život je isplaniran sve dok njeni roditelji nisu ugovorili veridbu. Mateo On je uspešan arhitekta u Milanu. On je fokusiran samo na posao. Život mu se menja kada njegov otac ugovori veridb...