6. ANITA

7 1 0
                                    

Znam da sam pogrešila što sam otišla sa večere. Otišla sam na tu večeru zbog svoje majke. Nikada ne bih otišla svojevoljno. Razmišljala sam šta će se sledeće desiti. Moji roditelji su verovatno bili besni. Znam da će biti kako tata kaže. Veriću se za čoveka koga ne poznajem,za čoveka koga ne volim. Mateo Kantu. Ima trideset pet godina,radi zajedno sa mojim bratom. Nisam mislila da ću ga ikada upoznati jer sam previše zauzeta. Nisam nikada mislila da će on biti čovek za koga ću se veriti. Razgovaraću sa porodicom kada se nedelja mode završi. Trenutno sam usresređena na reviju koja je u utorak.

Karlota i ja smose zaputile u dvoranu gde su spremali sve za reviju. Postavljali su pistu i ukrašavali stolice.

,,Gđo. modeli su stigli. Čekaju vas u sobi za presvlačenje. " - saopštila mi je moja asistentkinja

Zaputile smo se u sobu za presvlačenje. Dvadeset modela je čekalo.

,,Zdravo, Karlota će vam podeliti rasporede. Sutra ćemo imati probu."

,, Gđo. ekipa sa kojom imate zakazan intervju je ovde. "

,, Neka uđu. Karlota,molim te proveri kako napreduju pripreme."

Pauze koje je Karlota ostavila za doručak,ručak i večeru su zamenjeni intervjuima za razne televizije,časopise i radio stanice. U hotel sam se vraćala jako kasno,spavala sam jako malo i rano se budila da bi stigla sve. Dani u Parizu su proleteli kada su dani tako ispunjeni. Moja porodica me je svaki dan zvala na doručak, ručak i večeru ali sam odbijala poziv zbog posla. Konačno je došao utorak i prva revija. Revija je u 18 časova. Dva sata pre revije smo obavili konačnu probu, napravili smo raspored po kojem će manekenke šetati.

,,Devojke,hajde da probamo još jednom."

Pre revije sam otišla do hotela da se istuširam i sredim za reviju. Kada sam završila, vratila sam se u dvoranu. Ušla sam na zadnji ulaz, tako da nisam videla nikoga iz publike i da bih izbegla novinare. U medjuvremenu majka mi je poslala poruku da su stigli i da sede u prvom redu.

,,Gđo. izgledate prelepo. Ne brinite,sve je spremno. "

,,Hvala ti,Karlota. Hajde da poređamo manekenke."

Za nekoliko minuta revija počinje. Bila sam jako nervozna, osećala sam se kao da je ovo prva revija koju radim.

,, Pustite reklamni video i muziku. "- reče Karlota.

Videlo se da je i ona bila nervozna. Ja i ona smo zajedno od početka. Kada sam otvorila studio, ona je prva zakucala da zatraži posao. Postala je moja asistentkinja i moj prijatelj.

,,Manekenke su spremne, gđo."

,,Devojke,uživajte. " - rekla sam im

Boriću se za ljubavWhere stories live. Discover now