2. ANITA

7 1 0
                                    

Moda je nešto što je prolazno, jednostavno. Ona se stalno menja, ne ostaje ista. Mi pokušavamo da je pratimo, ali nam nekada ne pristaje sve što modni kreatori i razni brendovi izbace. Nije svima udobno u uskim haljinama i pantalonama, visokim i neudobnim potpeticama. Svaki modni kreator, kao i ja pokušavamo da udovoljimo svima čak i nama. Ako se nekome od nas ne dopada neki komad odeće koji nacrtamo ili napravimo, zašto bi ga ubacili u kolekciju. Moda je za sve, ne samo za ljude sa ukusom. Svaki komad odeće je za sve polove. Samo zavisi šta ljudi vole da nose.

Devet ujutro je rezervisano za sastanak sa mojim timom krejatora.

,, Ovo je plan za sledeću nedelju Provešćemo je u Parizu na nedelji mode. '' - reče Karlota

Danas je sreda, mi letimo u petak za Pariz. U sredu je revija.

,,Da li je spreman raspored? '' upitala sam Karlotu.

,,Gđo., spisak je gotov. Poslala sam Vam ga putem mejla.''

,, U redu,hvala ti. U petak u 10 časova polećemo za Pariz. Vidimo se. "

Ustala sam sa stolice i izašla iz kancelarije. Zaputila sam se u kafić u prizemlju po kafu. Telefon u mojoj tašni je zvonio neprestano. Bila je to moja majka.

,,Ljubavi mamima,želim da te obavestim da dolazimo na tvoju reviju u Parizu. Jako sam uzbuđena!"

,, Drago mi je da ćemo se videti. Moram da žurim,čujemo se kasnije."

Prekinula sam poziv i zaputila se u kafić. Uzela sam kafu i sela za sto blizu prozora koji je gledao na ulice Bostona.

,,Hej..Anita. "- Marija je došla na sastanak u Boston pa smo se čule da se vidimo.

Ustala sam i zagrlila je i vratila se na svoje mesto. Ona je sela preko puta mene.

,,I.. kako si?" - upitala me je.

,, Zauzeto. Veoma zauzeto. "

,,Nismo se čule nedeljama. Znam da si zauzeta, ali to nije izgovor."

Uzela sam gutljaj kafe i spustila šolju na sto.

,,Obećala sam Aleksu da ću doći u Austin kada prođe nedelja mode. ''

,,Odlična vest! Aleks će iz Milana doći u Pariz sledeće nedelje."

Moj brat Aleks, svetski poznati arhitekta. Radi u Italiji sa svojim partnerom zajedno u kompaniji.

Nikada nisam posetila brata u kompaniji, niti znam s kim radi. Znam iz maminih priča da su jako uspešni i to je sve.

,,Jako mi je drago što ću ga videti."

,,Anita,ja sam tvoja najbolja drugarica. Znam da moraš ovo čuti od svojih roditelja,ali ja ne mogu više da ćutim."

,,Šta se desilo?"

,,Tvoji roditelji su ugovorili tvoju veridbu."

,,Molim?"

,,Čula sam kada je Aleks pričao telefon sa vašim ocem."

,,Malopre sam pričala sa mamom. Ništa mi nije pomenula."

,,Izvini,Anita. Znam da veridba nije nešto što ti želiš."

Veridba je poslednje što želim da desi pred Pariz. Možda imam triedest godina,ali nisam mislila da će moji roditelji doneti tu odluku.

Boriću se za ljubavWhere stories live. Discover now