4. ANITA

7 1 0
                                    

Kuću koju sam kupila u Bostonu kada sam se preselila pre četiri godine.

Kuća je bila blizu moje kancelarije,ali opet sam bila previše zauzeta da bih došla do kuće. Lakše mi je bilo da prespavam u studiu i dođem do kuće da se istuširam. Nedelju dana nisam bila kod kuće.Parkirala sam auto na ulazu.

,,Nisam te dugo video. " - rekao je Robert, bio je jako srećan što me vidi.

,,Bila sam zauzeta sa poslom."

,,U redu je. Lepo je videti te."

Roberto je održavao dvorište i bazen,a njegova žena Julija je kuvala za mene i obavljanja kućne poslove. Kada sam se preselila u Boston,upoznala sam njih dvoje. Ponudila sam im posao i oni su prihvatili.

Ušla sam u kuću, prošla kroz dnevnu sobu i ušla u kuhinju. Julija kada me je videla, potrčala mi je u zagrljaj.

,,Jako mi je drago što te vidim. Upravo sam završila večeru. " - na licu se videlo da je jako srećna što me vidi.

,,Ja ću se istuširati,pa ću sići."

Otišla sam na sprat, na kraju hodnika je bila moja soba. Iz ormana sam izvadila stvari, istuširala sam se i posle toga sišla dole na večeru. Sela sam preko puta Julije.

,,Spremila sam tvoje omiljeno. Domaću pileću supu, pastu i dezert."

,,Hvala ti. Jako mi je nedostajala kuća."

,,Kako je na poslu?" - pitala me je Julija

,,Odlično. U petak putujem za Pariz."

,,Nedelja mode u Parizu. Jutros sam bila u prodavnici i čula sam da će je prikazati na televiziji."

,,Da,hoće." - rekla sam stidljivo

,,Jedva čekam da gledam tvoju reviju."

,, Izvini,moram da se javim. "

Bila je to moja majka.

,,Halo,mama."

,,Mamino,moraš večeras doći u Milano."

,, Milano? Mama, šta se dešava? "

,,Tvoj otac je ugovorio tvoju veridbu."

,,Dođavola,mama. "

,,Uradi to za mene, molim te."

,, Dobro. Pošalji ni detalje porukom."

,,Hvala ti,mamino. Vidimo se."

Nazvala sam Karlotu da mi pripremi avion. Popela sam se na sprat da se spakujem i odem na aerodrom.

,, Anita,šta je bilo?" - upitala me je Julija

,,Moji roditelji su ugovori veridbu za mene. Saopštili su mi tri sata pred veridbu da dođem na večeru da upoznam svog budućeg verenika."

,,Žao mi je zbog tebe. Znam da to nije nešto što želiš. "

,,Hvala ti. Moram da idem."

Izašla sam iz kuće i ušla u kola. Odvezla sam se na aerodrom.

Boriću se za ljubavWhere stories live. Discover now