Probudio sam se u praznom krevetu.Anite nije bilo. Izašao sam napolje,ona je sedela na terasi za laptopom. Seo sam pored nje. Nije me ni pogledala,bila je ljuta i to se videlo na njenom licu.
,,Dobro jutro."
Bez odgovora. Ovde smo već peta dana. Božić je za dva dana,kao i Anitina revija. Nisam smogao snage da joj kažem za moj tumor. Želim da sačekam kada se budemo vratili u Milano.Svi u kući su nas izbegavali jer su primetili da smo u svađi. Žele da nas puste da to sami rešimo.
,,Jutro kada sam trebao da izađem iz bolnice. Doktor je došao u moju sobu. Rekao mi je kako su uradili detaljne analize. Na snimku mog mozga su pronašli tumor."
Sklonila je pogled sa laptopa i gledala je mene.
,,Doktor je rekao da nije opasan i da će biti gotovo posle nekoliko terapija."
,,Zašto si to krio od mene? Zašto mi nisi rekao?"
,,Želeo sam da uživaš dok si ovde. I ja sam želeo da uživam sa tobom. Izvini što ti nisam rekao."
Zagrlila me je.
,,Nemoj da više nikada kriješ nešto od mene."
Zagrlio sam je čvrsto.Nisam želeo da je pustim.
- Božićno jutro -
Moji roditelji su došli veče pred Božić. Anita i ja smo izgladili sve. Sopštili smo svima šta se desilo. Ispočetka su bili ljuti na mene jer sam krio istinu,ali su mi oprostili.Anita mi je pričala kako oni Božić provode zajedno,porodični. Sedeli smo za stolom i doručkovali zajedno. Naši očevi su prepričavali priče iz mladosti. Bilo je malo smešno,malo i neprijatno. Večeras je bila Anitina revija. Bila je jako uzbuđena. Ona i ja smo sedeli na terasi.
,,Jako sam nervozna."
Igrao sam se sa njenim loknama.
,,Sve će biti u redu.Nemaš razloga da brineš."
,,Kada mi tako kažeš,još više sam nervozna."
Nasmejao sam se.
,,Prestani da brineš."
YOU ARE READING
Boriću se za ljubav
RomanceAnita Hladna,bezosećajna ali vrlo uspešna u svom poslu. Njen život je isplaniran sve dok njeni roditelji nisu ugovorili veridbu. Mateo On je uspešan arhitekta u Milanu. On je fokusiran samo na posao. Život mu se menja kada njegov otac ugovori veridb...