19. ANITA

6 0 0
                                    

O incidentu u restoranu nismo razgovarali. Izbegavali jedno drugo taj dan. Subota je prošla u obavezama. Ceo dans sam provela u proizvodnji,kući sam došla kasno uveče.Nedelja je osvanula. Naša verenička zabava je večeras. Posle treninga sam sišla na doručak. Čitala sam vesti na telefonu. 

Najnovije vesti: ,,Mateo Kantu i njegova bivša devojka Natali Ferera su uslikani zajedno u centru Milana."

Gledala sam u telefon i nisam mogla da verujem. Nisam primetila Matea koji sedi preko puta mene. Ruke su mi se tresle,i on je to primetio. 

,,Anita? Jesi li dobro?"  

Telefon mi je ispao iz ruke i on ga je uzeo. Po izrazu lica se videlo da nije video vesti. 

,,Šta je ovo?" 

,,Ne znam i ja ih tek sada vidim. "

,,Šta ti radiš sa njom u centru Milana?" 

,,I ne pomišljaj. "

,,Na to da si bio sa bivšom devojkom juče na kafi. Pa ste posle završili... "

Nisam mogla to da izgovorim. Ne mogu prihvatiti ako je to istina. 

,,Obećao si da me nećeš lagati. "

,,Imao sam posla u gradu. Sreo sam je u gradu."

,,Da,sada ti još više verujem."

Ustala sam od stola i otišla na sprat. Treba mi vremena da razmislim o svemu. Ovo je san. Tako razmišljam trenutno. San iz koga ću se probuditi,tada ću saznati da se moj verenik nije "slučajno" sreo sa bivšom devojkom. Ja ovde glumim ljubomornu verenicu kao neka tinejdžerka. Mrzim sebe zbog toga.Iako nisam želela da idem na zabavu.Morala sam,a i poštujem Mateovu majku. Spremila sam se i sišla.Mateo me je čekao. Nosio je tamno sivo odelo sa belom košuljom. Ja sam obukla tamno ljubičastu haljinu iz moje kolekcije preko nekoliko godina.

,,Zaboravio sam ovo da ti dam." 

 Pružio mi je crnu kutijicu. Unutra je bio ovalni ljubičasti safir,a okolo dijamant.Prelep je. Ostala sam bez reči.

,,Mateo. Ja..prelep je."

,,Ne možeš biti verena bez prstena.",

,Jako je lep i skup. Obećavam ti da ću paziti na njega."

Izvadio je prsten iz kutijice i stavio mi ga na prst.

,,Ne razmišljaj o prstenu. Možeš ga izgubiti. Za tebe će napraviti još milion takvih."

,,Vreme je da krenemo." I

zašli smo iz kuće i seli u kola. Odvezli smo se do kuće Mateovih roditelja.

Boriću se za ljubavWhere stories live. Discover now