Koliko god nisam želela da brinem i razmišljam o Mateu. On je jedina stavr o kojoj sam razmišljala. Posao mi nije pomogao da zaboravim na njega.
,,Gđo., zvao me je vlasnik dvorane u kojoj ćemo održati reviju u januaru. Želimo da potvrdimo."
Reviju sam prvobitno želela da održim u Nju Jorku,ppa sam se predomislila kada sam se preselila da bude u Milanu. Prvog januara putujemo za Srbiju zbog hrišćanskog Božića koji je sedmog januara. Nikada nisam napravila reviju u Srbiji,a ova kolekcija je bila odlična prilika.,,Karlota,nazovi našeg menadžera u Srbiji.Želim da nađe dvoranu za reviju."
,,Reviju ćete održati u Srbiji. To su stvarno divne vesti!"Presrećna sam što ću održati reviju u Srbiji. Biće to revija za pamćenje.Vratila sam se kući pre ručka.
,,Malena,dobro došla." - rekla je Julija
,,Zdravo. Gde je Mateo?"
,,Još uvek se nisu vratili iz bolnice. Roberto i on su ceo dan pričali,igrali šah. Nije mu bilo dosadno."
,,Hvala Vam. "
,,Ne brini.Mi smo ovde za tebe."
Mateu su terapije pomagale. Hodao je samostalno. Idalje nije bio spreman da se vrati na posao,ali mi je drago što je bolje.Kada sam sišla u prizemlje. Mateo je sedeo za stolom.
,,Kada si ti došla?
"Sela sam preko puta njega.
,,Kako napreduju terapije?"
,,Dobro. Osećam se mnogo bolje.Doktor je rekao da mogu početi da treniram."
,,Uspori malo.Moram da razgovaram sa tobom o nečemu."
,,Jel se nešto desilo?"
,,Moja porodica i ja putujemo za Srbiju zbog Božića."
,,Znam. Aleks mi je pričao o tome danas preko telefona."
,,Razumeću ako ne želiš da ideš. Znam da si jako zauzet."
,,U redu je. Jako me zanima gde si odrasla."
,,Imam još nešto da ti kažem."
,,Da?"
,,Zakazala sam reviju.Održaće se u Srbiji."
,,Koliko tačno ostajemo u Srbiji?"
,,Deset dana.",
,Vau.To je puno."
,,Mateo.Opet ti govorim.U redu je ako ne želiš da ideš."
,,Rekao sam ti da idem."
,,Nisam ovo očekivala. Mislila sam da će ovo otići u totalno drugom pravcu."
,,Anita,ja želim da provodim vreme sa tobom."
,,Jako si sladak. Imam iznenađenje za tebe."
Ustala sam od stola. Iz kuhinje sam uzela kesu sa poklonom.Spustila sam je ispred njega.
,,Stvarno nisi trebala."
Otvorio je kutiju. Ostao je iznenađen.Gledao me je zbunjeno.
,,Kupila si mi plišanu igračku?"
,,Da,u obliku gorile.",,Zašto?"
,,Zato što me podseća na tebe."
,,Ja te podsećam na gorilu?"
Nasmejala sam se.
,,Građom ličiš na gorilu,Mateo."
,,Sada mi je laknulo."
Poljubila sam ga.
YOU ARE READING
Boriću se za ljubav
RomanceAnita Hladna,bezosećajna ali vrlo uspešna u svom poslu. Njen život je isplaniran sve dok njeni roditelji nisu ugovorili veridbu. Mateo On je uspešan arhitekta u Milanu. On je fokusiran samo na posao. Život mu se menja kada njegov otac ugovori veridb...