29. ANITA

8 0 0
                                    

Božićno jutro je prošlo u čudnoj atmodferi kada smo celoj porodici saopštili za Mateov tumor. Na prvu smo se posvađali pre doručka,ali posle smo se pomirili. Situacija je sada bolja.Posle doručka sam otišla do dvorane gde će se revija večeras održati. Karlota je sinoć došla iz Milana,kao ceo tim. Pista je postavljena,kao i stolice. 

,,Gđo., sve je spremno za večeras. Manekeni stižu za dva sata."

,,Hvala ti.Drago mi je što si ovde."

,,I meni."

Moj tim i ja smo sedeli i doručkovali zajedno. Od mirisa hrane mi je bilo muka već nekoliko dana.

,,Izvinite me.Vratiću se do probe."

,,U redu,gđo."

Ja moram da saznam šta nije u redu sa mnom. Uzela sam taksi i otišla do bilnice. Da sam otišla mojim kolima,Aleks bi znao gde sam. Taksijem sam stigla do najbliže bolnice. Stigla sam do pulta da bih se prijavila.

,,Dobro jutro."

 ,,Dobro jutro,gđo. Kako Vam mogu pomoći?"

,,Nisam sigurna šta nije u redu sa mnom. Imam mučnine."

,,Idite pravo pa desno.Ginekološka ordinacija je slobodna."

,,Hvala Vam."

 Ne,ne. Nemoguće je da sam trudna. Mi nikada nismo pričali o deci. Nikada nisam pitala Matea da li želi decu. Kada sam stigla ispred vrata ordinacije. Pokucala sam i ušla unutra.

,,Dobro jutro. Izvolite. Lezite." - rekla je doktorka

Legla sam na krevet. 

,,Na Vašoj prijavnici piše da imate mučnine. Kada je bila Vaša poslednja menstruacija?"

,,Pokušavala sam da se setim,ali se ne sećam."

,,Podignite majicu. Uradićemo ultrazvuk."

Doktorka je nanela gel i počela da mi pregleda stomak.Okrenula je ekran ka meni. 

,,Trudni ste."

U momentu kada je to rekla bila sam iznenađena. Želela sam da to nije istina,ali mi je sada drago.Doktorka je vratila ekran ka sebi i nastavila da mi pregleda stomak.

,,Jel sve u redu?"

 ,,Gđo.,vi ste trudni sa blizancima."

Okrenula je ekran ponovo ka meni. Gledala sam u kerna i videla dve grožđice. Bile su tako male,neprimetne.

,,Čestitam Vam. Velika je retkost da neko nosi blizance."

,,Hvala Vam."

Obrisala sam stomak. Doktorka mi je dala sliku i otišla sam iz ordinacije. Nisam sigurna kako ću zaopštiti Mateu da sam trudna.Taksijem sam se vratila u dvoranu na probu manekena. ,,Gđo.,dobro došli nazad. Sve je spremno za probu."

,,U redu, hajde da odradimo probu. Pustite muziku i reklamu."

Pustili su muziku i reklamu. Manekenke su izašle i šetale.

,,Ponovite još jednom. Ja moram do kuće."

Otišla sam do parkinga i sela u auto. Odvezla sam se do kuće.Kada sam stigla,napolju su sedeli Mateo i Aleks. Imali su onlajn sastanak.Mahnula sam im i ušla u kuću. Pokucala sam na vrata od Marijine sobe i ušla unutra.

,,Zdravo i tebi. Gde si nestala jutros?"

,,Morala sam da obiđem dvoranu. Morala sam se uveriti da je sve spremno za večeras."

,,Nešto je drugo problem. Šta nije u redu? Dobro znaš da primećujem sve."

,,Upravo dolazim od doktora."

Iz tašne sam uzela sliku ultrazvuka i pružila joj u ruku.

,,Stvarno?"

,,Da,stvarno. Trudna sam za blizancima."

Marija je bila jako srećna,zagrlila me je.

,,Jako sam srećna zbog tebe. Imam i ja nešto da ti kažem."

Izvadila je sliku ultrazvuka iz ladice i pokazala mi je. 

,,Trudna sam."

Zagrlila sam je.

,,Zajedno ćemo proći kroz ovo."

,,Jel Aleks zna?"

,,Ne,još uvek. Reći ću mu večeras."

,,Mateo ne zna da sam trudna Mi nikada nismo razgovarali o tome."

,,Moram da idem. Revija počinje za dva sata."

,,Vidimo se večeras."

Izašla sam iz Marijine sobe i otišla u moju sobu koja je na spratu iznad. Ušla sam u sobu da bih se istuširala i spremila za večeras. U sobi sam zatekla Matea.

,,Tvoj sastanak se završio?"

,,Jeste. Gde si ti bila?"

,,Bila sam u dvorani,morala sam da se uverim da je sve spremno za večeras."

Iz ormana sam izvadila crnu haljinu koju ću večeras obući. 

,,Anita,jel sve u redu? Zabrinut sam."

,,Nemaš zbog čega da se brineš,ja sam dobro."

,,Opusti se."

Poljubio me je.

,,Moram da idem. Vidimo se večeras."

,,Vidimo se."

Spremila sam se i izašla iz kuće. Obezbeđenje me otpratilo na zadnja vrata jer je ispred bilo gužve od paparaca.

 ,,Gđo.,sve je spremno. Počinjemo za pola sata."

Moj stomak je zavijao od gladi. Izbegavala sam da jedem ,da ne bih povraćala. Umorna sam od toga. 

,,Manekene sam poređala,ne brinite se. Vi malo odmorite. Malo ste bledi."

,,Hvala ti."

Karlota je završila sve poslove koje je trebalo završiti do početka revije. Pred početak revije sam konačno skupila snage da ustanem.

,,U redu,društvo. Vi izlazite za dva minuta. " - rekla sam im

,,Pustite muziku." - rekla je Karlota

,,Uživajte." 

Revija je počela. Uradili smo dve promene. Pred završetak revije ,voditelj me je najavio.Izašla sam na scenu. Šetala sam zajedno sa manekenima. Moja porodica je stojala tapšala iz prvog reda.Sišla sam sa piste,zagrlila sam roditelje. Bila sam presrećna. Pozdravila sam se sa gostima. Na reviju je došlo dosta mojih kolega,prijatelja i ljudi sa kojima sam sarađivala.Puno poznatih ličnosti za kojima paparaci jure ko muve bez glave.

Gužva se rasčistila,a moja porodica i ja smo organizovali večeru posle revije. Mateo je bio na reviji,ali kao da ga je nešto mučilo. Kada me je konačno pogledao,pogledom sam mu pokazala terasu. Naslonio se na ogradu leđima i prekrstio ruke na grudi.

,,Jel sve u redu sa tobom?" - pitala sam ga 

,,Ne znam,Anita. Jel sve u redu sa tobom?"

Prišla sam mu.

,,Mi nikada nismo pričali o budućnosti,deci. Nisam te nikada pitala da li želiš decu."

,,Ne volim da planiram unapred.Ali želim decu.",

,Stvarno?" - bila sam presrećna kada je to rekao

,,Imaš li nešto da mi kažeš?"

,,Danas sam bila kod doktora. Trudna sam."

Mateo je stajao,nije se pomakao. Izraz lica mu je bio isti. 

,,Molim te,reci nešto." - skoro sam zaplakala

Svojim šakama je obgrlio moje lice i poljubio me. 

,,Ako me pitaš da li želim ovo. Želim dug i prelep život sa tobom. Želim decu sa tobom."

Nasmejao se.

 ,,Volim te."

 Zagrlio me je čvrsto. Naslonio je svoje usne na moje uho i šapnuo mi.

,,Volim i ja tebe."

Boriću se za ljubavWhere stories live. Discover now