30. ANITA

5 0 0
                                    

- Pet godina kasnije -

Mateo i ja smo se venčali posle dva meseca u Milanu. Venčanje su organizovale moja i Mateova majka. Mateo i ja nismo želeli da se mešamo. Njih dve su organizovale venčanje u njihovoj vili u Milanu. Porodila sam se prirodnim porođajem. Blizanci su bili zdravi i snažni. Martina,ona je ličila na mene.Imala je moju kosu,a Andre je bio kopija svog oca.Danas pune pet godina. Njihove bake su im napravile zabavu za peti rođendan za pamćenje.

,,Njih dve su malo preterale."

,,Ovog puta." - rekla je Marija

Marija je rodila dečaka koji je napunio pet godina preko nekoliko dana i devojčicu koja skoro ima dve godine. Na dve smo posmatrale Karlu i moju mamu kako se prepiru zbog dekoracije za rođendan blizanaca.Mateo i Aleks su imali sastanak onlajn,a deca su ih prekidala svaki momenat. Karla i moja mama su se konačno dogovorile o kombinaciji boja za balone. Moj tata je doneo tortu i odložio je u frižider.

,,Kako se njih dve slažu?" - pitao me je tata 

,,Konačno su dogovorile za dekoraciju." - rekla je Marija

,,U redu,deco.Gosti uskoro stižu. Hajde da se spremimo."

Posle pola sata su stigli gosti na zabavu. Deca su trčala po kući. Bilo je previše dece i ja to ne mogu da izdržim. Mateo mi je prišao.

,,Jel sve u redu?"

,,Ima previše dece."

Nasmejao se. Svoju ruku je stavio oko mog struka.Privukao me je sebi i poljubio.

,,Deco,vreme je za tortu." - rekla je moja mama

Mateo je izvadio tortu iz frižidera i stavio je na sto ispred blizanaca. Ja sam zabola svećice i zapalila ih. Deca su počela da pevaju pesmicu.

,,Zaželite želju." - rekla sam im

Blizanci su oduvali svećice. 

,,Sada će vaš tata iseći tortu."

Prenela sam tortu za pult da bi je Mateo isekao. U tom poduhvatu se prudružio i moj brat. Njih dvojica su bili presmešni,pogotovo sada kada su postali očevi.

,,Ako želite možete izmeriti celu tortu,pa izračunati koliko svako parče treba veličine da bude.Možda će vam biti lakše." - našalila se Marija

Njih dvojica su se pogledali između sebe.

,,Donesi nam papir." - rekao je Aleks

,,Vas dvojica jeste jako dobri arhitekti,ali ne morate sečenje torte da toliko zakomplikujete." - rekla sam

,,U našem poslu je bitna preciznost." - rekao je Mateo

Streljala sam ga pogledom.

,,Požurite." - rekla je Marija

Torta je poslužena. Konačno. Na zabavi je bio i mađioničar,čovek koji žonglira i žena koja crta po licu. Zabava je bila prelepa i deca su se lepo zabavila. Mateo i ja smo ispratili sve goste. Konačno smo ostali sami. 

,,Mama,da li mogu večeras da spavam sa tobom." - rekla je Martina

,,Možeš,mamino." - pomazila sam je po kosi

,,Nije fer,želim i ja da spavam sa mamom."- rekao je Andre

,,Da li ste se pitali gde će tata spavati?"

,,Kuća je puna soba." - rekla je Martina

,,U redu,bez svađanja. Spavaćemo zajedno."

,,Martina i Andre,idite na sprat da se presvučete u pidžame." - rekao je Mateo

Blizanci su otrčali na sprat brzinom svetlosti.

,,Hajde,idemo da spavamo. Umoran sam."

,,Od sečenja torte?" - nasmejala sam se

Privukao me je sebi i poljubio.

,,Idemo da legnemo." - rekla sam

Uhvatio me je za ruku i otišli smo na sprat. Deca su već zaspala,a mi smo se uvukli u krevet. Oni ležali između mene i Matea.


                                                                       KRAJ 

Boriću se za ljubavWhere stories live. Discover now