12. ANITA

9 1 0
                                    

Mateo je proveo noć sa mnom u bolnici. Koliko god ga nisam volela. Drago mi je što je ostao sa mnom. Bilo mi ga je žao jer spava na neudobnoj stolici. Noću kad bi se probudila posmatrala sam ga dok spava. Posle toga bih zaspala.sam ga dok priča na telefon.
,,Kada idemo odavde?"
Želim svojoj kući. Želim da spavam u svom krevetu. Želim Julijinu hranu. Hrana iz bolnice je bezukusna i odvratna. Jela sam je na silu jer me je Mateo nagledao kao orao.
,,Naš prevoz je stigao. Možemo krenuti."
,,Hvala Bogu. "
Izašli smo iz sobe. Ušli u lift. Liftom smo se spustili u lobi. Kola su nas čekala ispred bolnice. Mateo mi j otvorio zadnja vrata i ja sam ušla u kola. Posle pola sata vožnje smo stigli kući.
,,Malena,jesi li dobro?
"Julija me je zagrlila.
,, Jesam. Ne brini."
,, Ovo je? "
Mislila je na Matea.
,,Mateo.Drago mi je. " - pružio je Juliji ruku
,,Verenik. "
,,Julija."
Ušli smo u kuću.
,,Stigli ste tačno na vreme za ručak. Mateo,sedi. "
Mateo i ja smo seli za sto dok je Julija postavljala sto za nas. Sela je preko puta mene.
,,Mateo,kako ti se sviđa Boston?"
,,Jako je miran. "
,,Zato smo se mi preselili ovde. Pre smo živeti u Rimu."
,,Rim je lep grad,ali je život u njemu jako brz."
,,Ja idem da se spremim. "
Ustala sam sa stolice.
,,Gde ideš?" - pitao me je Mateo.
,,Imam sastanak u Milanu sutra."
,,Ja imam nekih obaveza napolju." - rekla je Julija.
Izašla je napolje kroz kuhinju.
,,Do kada ćeš me izbegavati? Do kada ćeš bežati od veridbe?"
,,Ja sam ti rekla da ne želim ovo. Ne želim da živim sa čovekom koga ne poznajem ."
,,Dobro. Hajde onda da se dogovorimo. Ja ću poštovati sve što kažeš."
Tenzija između nas je bila velika. Videla sam bes na njegovom licu.
,,Preseliću se kod tebe. U javnosti i pred našim roditeljima ćemo glumiti srećan par."
,,Dobro. Ptihvatam. Sada se spakuj sve što ti je potrebno dok ne dovezu tvoje stvari."
,,Prestani da mi naređuješ. Ostani ovde."
,,Ne želiš da ti pomognem?"
,,Ne,ne želim. Ostani ovde jer ne želim da mi nepoznati čovek hoda po kući."
Popela sam se na sprat i počela da se pakujem.

Boriću se za ljubavWhere stories live. Discover now