14.MATEO

10 1 0
                                    

,,Dobro došao nazad." - rekao je Aleks

,,Hvala ti. Kakvo je stanje ovde?"

,,Za sada je sve u redu. Sada ćemo ti i ja da pregledamo crteže pa ćemo održati sastanak. Počenjemo gradnju sledeće nedelje."

,,U redu."

Novi projekat na kome radimo je gradnja hotela u Rusiji za jednog poznatog biznismena Kirila.Aleks i ja smo pregledali sve crteže jako detaljno.Posle smo održali sastanak.

,,Materijal će isporučiti za vikend. Gradnju možemo početi u ponedeljak." - rekao sam

,,U redu,to je sve. Vidimo se sutra." - rekao je Aleks

,,Zaboravio sam da ti kažem. Anita je u Milanu. "

Uzeo sam gutljaj vode pa potom spustio čašu na sto.

,,Šta ona radi u Milanu?"

,,Gospođica je odlučila da usliši želju vaših roditelja. Preselila se kod mene."

,,Nisam to očekivao od nje." - rekao je Aleks

,,Nisam ni ja. Sada ćeš češće viđati sestru."

Nasmejao se. Na licu mu se videlo da je srećan što je Anita sada bliže njemu.

,,Sledeće nedelje dođite na večeru." 

,,Biće nam drago."

,,U redu. Ja moram da idem."

Kada sam ušao u kuću. Sto je bio postavljen. Nisam navikao na ovu atmosferu,jer godinama već živim sam.

,,Anita?"

Prošao sam do kuhinje. Anita je pripremala salatu. Bilo je čudno videti je u kućnom izdanju,bez haljina i odela i štikli.

,,Vratio si se."

,,Jesam. Šta radiš?"

,,Spremila sam ručak. Hajde,presvucite se i siđi."

Prošla je pored mene ka stolu. Ja sam se presvukao i sišao u prizemlje. Seo sam preko puta nje.

,,Nisam uspela da nađem nijedan lokal za moj studio."

,,Naša zgrada ima jedan slobodan sprat."

,,Govoriš mi to da bih bila bliže tebi. Toliko ti nedostajem?"

Nasmejao sam se.

,,Ne,ali pokušavam da ti pomognem."

,,Izgleda da imam novi studio." - nasmejala se

Nisam siguran kako se osećam povodom naše veridbe i njene selidbe. Trebalo mi je vremena da razmislim kako se osećam.

,,Moji roditelji pripremaju vereničku zabavu za vikend."

,,Zašto? Zar nije dovoljno što će objaviti u novinama."

,,Ni meni nije drago što prave zabavu. Veruj mi da imam pametnija posla za nedelju uveče nego da budem na zabavi."

,,Glupo je da ne idemo.Ipak je prave za nas." 

,,Uvek možemo pobeći sa zabave kada nam dosadi."

Volim njen osmeh. Volim kako se igra sa svojim loknama kada razmišlja. Ova devojka je ušla u moj život zbog dogovora naših roditelja. Anita je jako posebna,lepa,hladna i ponekad bezosećajna. Malo smo slični,malo i različiti. Lepo smo se slagali.Voleo sam prepucavanje sa njom i da vidim bes u njenim očima. U mojim očima je ona savršena za mene,ali ja poštujem njenu odluku.Ako ona nema nikakva osećanja prema meni,ja to poštujem.

Boriću se za ljubavWhere stories live. Discover now