17. MATEO

7 0 0
                                    

Bio sam besan. Nisam se skoro tako osećao. Aleks i ja smo često trenirali boks. To nam je pomagalo,ponekad.

,,Šta je tebe toliko razbesnelo?" - pitao me je Aleks

,,Nisam besan."

,,Da,jesi."

,,Ne želim da pričam."

Ne želim da pričam o tome kako moja verenica ima još jednog obožavatelja. Vratio sam se kući ranije,istuširao se. Sišao sam u kuhinju da napravim kafu.

,,Kada si ti došao? " - upitala me je Anita

,,Pre deset minuta."

Anita je sedela za stolom,radila je na laptopu. Seo sam preko puta nje.

,,Šta radiš?" - uzeo sam gutljaj kafe i spustio šolju na kafu

,,Biram materijal za novu kolekciju."

,,Kada je izbacuješ? "

,,U decembru."

,,Gosti stižu uskoro." - rekao sam

,,Idem da se spremim."

Ustala je od stola i otišla na sprat. Anita je sišla sa sprata posle pola sata. Nosila je crnu suknju,ljubičastu bluzu i štikle. Bila je prelepa.Od previše posla sam zaboravio da uzmem prsten za nju,ali sada imam ideju šta joj pristaje.Moji roditelji su uskoro došli.

,,Anita,jako mi je drago što te vidim." - rekla je moja majka

Zagrlila je Anitu.

,,Izvolite,sedite."

Lorena je poslužila večeru. Obožavao sam kada Anita i ona kuvaju. Anita uvek spremi neko srpsko jelo.Posle pileće srpske čorbe,kako ju je Anita zvala.Lorena je poslužila glavno jelo,pastu.

,,Tvoja majka je pristala da ona bude organizatorka proslave,ali naravno da ću i ja pomoći. "- rekla je moja majka

,,Nisam to znala." - rekla je Anita

,,Bila je jako uzbuđena kada smo razgovarale."

,,Sigurna sam da jeste." - nasmejala se Anita

,,Lorenco Ferera me je pozvao i pitao da li su vesti istinite. "- rekao je moj otac

,,Pozvao si ga na vereničku proslavu? "- pitao sam ga

,,Jesam,doći će porodično."

Lorenco Ferera je sarađivao sa mojim ocem. Njegova kćerka,Natali se bavi istim poslom kao i moja verenica. Natali i ja smo kratko bili zajedno.

,,Odlično.",

,Anita,sutra možemo ručati zajedno. Popričaćemo o detaljima u vezi proslave. "- rekla je moja majka

,,Naravno,pozovite me. "- rekla je Anita

Posle pola sata ostali smo sami. Moji roditelji su otišli kući. Anita je bila tiha, previše tiha. Ustala je sa stola i otišla u kuhinju.

,,Anita."

Napravila je sebi čaj. Sela je za pult.

,,Natali i ja smo bili kratko u vezi. "

,,Zašto mi nisi rekao? " - uzela je gutljaj čaja i spustila šolju

,,Nisi me pitala. Rekao bih ti da si pitala."

,,Natali i ja smo išle zajedno na fakultet. Ispočetka smo se družile,ali je ona postala ljubomorna jer sam bolja od nje."

Video sam bes u njenim očima. Video sam koliko je povređena što joj nisam rekao.

,,Ona neće uraditi ništa na proslavi. Samo je ljubomorna zbog naše veridbe."

,,Natali će učiniti sve da dobije šta želi. To je ona."

,,Ja sam veren sa tobom. Ne sa Natali. Da sam želeo da budem veren sa njom,to bi se desilo kada smo bilo zajedno. "

,,Zašto ste raskinuli?"

,,Na početku je bila jako draga, ali posle je pokazala pravo lice. Veoma je razmažena. Želela je da se viđamo kada ona želi. Jednostavno nije poštovala moj posao. "

,,Pokazala je pravo lice."

Ustala je sa stolice i prošla pored mene.Znam da Anita neće dozvoliti da je Natali ponozi. Anita i ja smo dosta slični. Borićemo se do kraja.

Boriću se za ljubavWhere stories live. Discover now