Kada sam završila sa poslom,vratila sam se kući.Mateo mi se nije javljao na telefon,ali mi je javio da ide na gradilište.
,,Anita,Marija je u dnevnoj sobi."
Sišla sam sam u prizemlje.Marija je stajala uplakana.
,,Marija,šta se desilo?"
,,Nisam želela da ti javim preko telefona. Mateo i Aleks su danas bili na gradilištu danas."
,,Jel se nešto desilo?!"
,,Krov se urušio...Oni su u bolnici sada."
Nisam mogla da verujem kada je Marija rekla to.
,,Anita."
Trnula sam se kada sam čula svoje ime.
,,Moramo da idemo u bolnicu."
,,Dobro. Idemo."
Ni Marija ni ja nismo bile u stanju da vozimo,pa nas je vozač odvezao. Ispred sobe za hitne slučajeve su čekali Mateovi roditelji.
,,Anita,dušo."
Karla me je zagrlila.
,,Jesi li dobro?"
,,Jesam...kako su oni? "
,,Nisu nam ništa rekli." - rekao je Mateov otac
Posle sat vremena,iz sobe je izašao doktor.
,,Dobro veče." - rekao je doktor
,,Kako su oni?"
,,Ne brinite.Dobro su.Mateo je povredio nogu,operacija je odlično prošla. Aleks je polomio ruku,postavili smo im longetu."
,,Kada ćete ih prebaciti u sobu?"
,,Sobe smo pripremili. Uskoro ćemoih prebaciti. Sačekajte na drugom spratu."
Posle sat vremena,prebacili su ih u sobu. Ja sam skupljala snagu da uđem u Mateovu sobu. Kada sam ušla unutra,Karla je grlila Matea i plakala. Od šoka moja stopala su se zalepila za pod.Nisam mogla da se pomerim.
,,Karla,ja i ti idemo po kafu." - rekao je Dario
Njih dvoje su izašli iz sobe,a ja sam idalje stojala u mestu.
,,Anita."
Prišla sam krevetu. On je podigao ruku i obrisao suzu koja je pala na moj obraz.
,,Jesi li dobro?"
,,Sada sam još bolje kada si ti tu."
,,Mislila sam da sam te izgubila."
Mateo me je privukao u zagrljaj.
,,Ne bih nikada dozvolio da ostaneš sama."
Njegov zagrljaj je bio topao,snažan,siguran. Pored njega sam se uvek osećala sigurno. Počela sam da gajim osećanja za njega. Počela sam da volim ovog čoveka. Nikada se nisam ovako osećala.
,,Anita,ne moraš da ostaješ večeras ovde."
,,Ja kada sam bila u bolnici,ti si ostao sa mnom.Prespavao si noć na neudobnoj stolici."
,,Ti kada si bila u bolnici,ja sam se suzdržavao da ne legnem u krevet pored tebe.To je bilo nepristojno,jer još uvek nismo bili vereni."
,,To je stvarno nepristojno,Mateo."
,,Obećao sam da ću biti uvek iskren."
Dogovorili smo se sa doktorom da Mateo i Aleks sutra izađu iz bolnice jer je tako bezbednije. Ja sam pozvala Juliju i Roberta da dođu iz Bostona. Snaga ulazi na usta.Znam šta je Mateu bilo potrebno.Znam kako razmišlja.Želi što pre da se vrati poslu.
YOU ARE READING
Boriću se za ljubav
RomanceAnita Hladna,bezosećajna ali vrlo uspešna u svom poslu. Njen život je isplaniran sve dok njeni roditelji nisu ugovorili veridbu. Mateo On je uspešan arhitekta u Milanu. On je fokusiran samo na posao. Život mu se menja kada njegov otac ugovori veridb...