10. OYNANAN ROLLER

6.1K 1K 885
                                    

selammmm,

biz geldik buradayız

geçen bölüm gelen oy ve yorumlarınız için teşekkürler, bu bölümde merakla yorum ve oylarınızı bekliyorum

ha bu arada, bana instagram üzerinden ulaşabilirsiniz (izgocean)

tüm duyuruları oradan yapıyorum çünkü. sonra ne ne zaman kaçırmayın... kanal linki de profilimdeki heylink me linkinde mevcut

öpüldünüzzz

KEYİFLİ OKUMALAR

A Canım- Mabel Matiz

AYKIRI KIYILAR

10. OYNANAN ROLLER

Kıyafetlerimi hazırladığım küçük valizime yerleştirip fermuarını çektiğim sırada derin bir nefes alarak sırtımı doğrulttum ve ellerimi belimin iki yanına yerleştirdim. Gözde kollarını önünde bağlamıştı, çatık kaşları altından gözlerimi bir çırpıda yakaladığında burnundan seslice bir nefes verdi. Gecenin bir yarısı gitmek istediğimi söylediğim için huzursuzdu ve ısrarla kalmamı diretiyordu.

''Bu saatte gitmek nereden çıktı?'' diye sordu bu kez, on dakikadır aralıklarla susup kafasında ürettiği sor işaretlerini döküyordu. ''Yani... o kadar yersiz ki. Ayağın bu haldeyken... tek başına gitmek istemen çok saçma.''

''Keyif alamıyorum Gözde,'' dedim başımı iki yana sallayıp. ''Baksana... hiç planladığım gibi gitmiyor. Senin de tatilini de mahvetmek istemiyorum.'' İçtenlikle bakıyordum gözlerine. ''Başka zaman yine yaparız. Hım?''

''Benim tatilim neden mahvolsun Allah aşkına?'' diye kızdı bana. ''Böyle olmasaydı daha çok eğlenebilirdik ama birlikte yapacağımız çok şey var.''

Israr etmesi bir işe yaramazdı. Daha fazla burada kalmak istediğimi sanmıyordum ve yan odada Araf Reha Altemur tarafından beklenirken bir o kadar zordu.

''Gitmem gerek,'' dedim, dudaklarımı ıslatarak. ''Ev sahibimle konuşmam lazım, tartışıp kapattık... beni evden atarsa işte o zaman işim biter.''

''Ciddi misin?'' diye sordu şaşkınca, dudakları aralanmıştı. ''Ne istedi piç kurusu?''

Dudaklarımı birbirine bastırarak boğazımı temizledim hafifçe. ''Bir şeyler zırvaladı işte... ona da canım sıkıldı. Yani hiç eğlenebilecek durumda değilim.''

Komodin üzerine bıraktığım birkaç parçayı da alıp çantama iteklerken gözlerimi de etrafta dolaştırıyordum. Çok parça getirmesem de hiçbirini kullanamamış olmanın yanında daha bir gün olmadan kıçıma baka baka geri gidiyor olmak tatil planımda elbette yoktu. Araf Altemur sinirlerimi yerinden oynatmamış olsaydı elbette tatil için hevesli de sayılmazdım. Yalnızca ona inat etmiştim aslında.

Sessizce iç çekerek hazırladığım valizimi yere indirdiğimde ''Tamam, zorlamıyorum seni,'' dedi Gözde, birkaç adım atarak aramızdaki mesafeyi azalttığında ona bakıyordum. Yüzü hala hoşnut değildi böyle olmasından dolayı ama ısrarı kesmişti hiç değilse. ''Ama... nasıl gideceksin böyle?''

''Şey...'' Bir yalan daha arıyordum hızlıca ancak tek bir mantıklı bir şey bile gelmiyordu aklıma. Sertçe yutkundum bir anlığına, ne söylemeliydim? Düşün hadi Tamay. ''Araf Bey burada ya... o da çıkacakmış bugün.'' Dürüsttüm, evet. Bunu bende beklemiyordum. Yanlış bir şey miydi yaptığım? Gözde kaşlarını yavaşça çattığında abisi ile aralarında geçen konuşma kafamın içinde uçuşmaya başladı birdenbire. ''Yani... eşi de burada zaten. Onlarla birlikte döneceğiz... bana isterse onlarla birlikte gelebileceğimi söyleyince bu şansı kaçırmayayım dedim.''

AYKIRI KIYILARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin