KATLİAMIN KANLI YÜZÜ

168 70 214
                                    

Soğuk bir o kadarda sisli bir gecede cinayete tanık olacağınızı hiç düşündüğünüz oldu mu?
Bir çok insanın eğlenmek için gittiği bir evde, korku ve dehşetle baştan aşağı bedeninizi saran endişeyle kendinizi dışarı attınız mı?

O evde bir cinayet işlenmişti, bir katilamın ancak bu kadarı soğuk ve acımasız olabilirdi.
Tek bir silah sesi, tek bir atışta vurulan kalp,36 ayrı yerinden bıçaklanan bir genç.. odayı baştan aşağı saran kanlar..
Kanlı bir fotoğraf..

•••

31 Aralık 2017
Katliam gecesi

Ahsen Karabağ

Sisli bir o kadar da soğuk bir kış gecesinde, yıl sonu partisine davetliydim.
Sokakta, kaldırımda benimle beraber yürüyen tek tük insan lisseden 2,3 arkadaşım ve yoldan geçen sürü halinde araba haricinde kimse yoktu. Lisse 11. Sınıf öğrencisi olarak okuldaki çoğu öğrencinin arabası vardı, lüks araba. Hepsinin baba parası yediğinden emin olarak söylüyorum ki çoğu şımarık ve geveze, bazıları yeri geldiğinde iyimser olabiliyorlardı, ama gerçekten şımarıklar.
Şimdi ise okulun en şımarık ve dillerden düşmeyen sözde okul birincisi zenginlikte övüp övüp bitiremedikleri, Sarp Bolatan'ın evine davetliydim, bütün okulun orada olacağını bildiğim için gelmek pek istemiyordum partilerden nefret ediyordum ama bugün buraya zevk aldığım için değil Banu Altınsoy yani canım arkadaşım Banu'nun ısrarı üzerine gelmiş bulunmaktaydım.

Üzerime çok abartısı olmayan siyah püsküllü, göğüs dekoltesi geceye fazlasıyla parlak duran taşlarla süslenmiş bir elbise, alçak topuklu kelebekli ayakkabılarımı giymiştim.
Saçıma diyecek hiç birşey bulamıyordum, beyaz tenli olmamın tersine saçlarım açık kumral, gözlerim gece mavisine sahip, yüzümde ki aman aman olmasa bile çillerim vardı.
Uzaktan bakıldığında "aaa ne kadar güzel bir kız" denecek kadar olsamda kendini beğenmeyenler listesini fullerdim, gerçekten fullerdim.

Çillerimi kapatmak için kapatıcı, saçlarımın dalgasını bozmak için düzleştirici, gözlerimin maviliğini kapatmak içinde lens taktığımı kim biliyordu ki? Kimse..
Babam hep "keşke esmer tenli olsaydın, esmere hem dalgalı saç çok yakışır sen bu saçları hak etmiyorsun bile". Der.
Annemse "Neden bu gözler sende, babanın bile açık maviyken senin niye gece mavisi! O çiller ne hele öyle beyaz tenli bir kıza çil mi yakışır, kir gibi duruyor kir!". Der.
Bu yüzdendi benim sürekli saçlarımı düzleştirip, çillerimi kapatıcıyla kapatmam. Lens takmam bir istisnaydı aslında annem kıskanıyor diye değildi. Yoldan geçen insanların gözüme gözüme tekrar tekrar bakmasıydı aslında rahatsız edici olan, bu yüzden lens takıyordum. Çevremdeki insanlar beni annem gibi siyah gözlü sanıyorlardı ama ben gecenin en güzel mavisine sahip gözlere sahiptim.
Aslında kendimi de seviyordum ama sevilmemeye mahkum olduğum için kendimi de sevemezdim.
Ailem beni bile sevmiyorken, benim kendimi sevmem acizlik değilmiydi?

Parti'nin yapıldığı evin önüne geldiğimizde önde Arhan ve Baran arkalarından Banu ve ben kapıdan içeri girmiş bulunmaktaydık.
Ev aman amanlık baya baya aman amanlık bir yerdi, sanki kraliyette yaşıyorlardı. Kokteyl dağıtılan büyük salondan içeri girdiğimizde içeride bütün okuldaki öğrenci ve öğretmenlerin burada olduğuna daha çok emin.olmuştum. Tahminen 400 kişi falan olmalıydık ki çoğu insan bahçe kapısından havuzlu alanı seçmişti.
Banu ile birlikte insanlara çarpmadan garsondan kokteyl alıp bahçeye çıkmıştık.
Gerçekten o kadar kalabalıktı ki bir an Banuyu bile kayıp edeceğimi düşünmüştüm.
En sonunda kendimize oturucak bir yer bulmuştuk. Palmiye ağaçlarıyla donatılıp, ortada süs havuzu çok güzel ve şık duruyordu. Işıklandırmasına diyecek sözüm yoktu tabi, çitlerin kenarlarıda renkli led lambalar vardı, hoş bir hava katmıştı buda.
Hemen bahçeye girdiğimiz sürgülü cam kapının hemen solunda, Küçük oda çatısına disko topu eşliğinde Müzik Bassı vardı.

KANLI MONTAJ:KatliamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin