Kar Beyazın İlacı

34 15 4
                                    

Geçmiş Zaman

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geçmiş Zaman

Banu Altınsoy
Kar Beyaz

Takvim düzeni herkes için aynı olsa da, zaman herkesin içinde başka türlü ilerler.

Küçük bir lojmanın bahçesinde, ıslak çimlere oturmuş çiçek topladmıştım.

Beyaz güller bana göz kırpıyordu dün çok şiddetli yağmur yağdığından dallarından kopmuştu çiçekler.

Çok naif, kibar kırılmaya meğillilerdi.
Aynı benim gibi, yerimden kalkip lojmanın içine girdiğimde sırıttım. Neşe kaynağım, Tekol (Korkut) koltuğun üzerinde kıvrılmış uyuyodu. Sessiz adımlarla yanına gidip yüzünün hizasinda yere çöktüm.

Dudaklarimda belli belirsiz bir tebessüm oluştu. Elimdeki gülü burnuna doğru sürdüğüm değişik sesler çıkarmaya başladiğinda kıkırdayıp daha çok sürdüm. Sonra beklemediğim bir anda gülün içinden arı çıkıp Tekolun burnunu soktu.
Çığlık atıp çiçeği üzerine attım.

Benim çığlığımı duyan askerler içeri girdiğinde, korkut ağlayıp burnunu tutmaya başladi.
Gece karasi gözlerim ariyi aradiğinda camin üzerine konduğunu gördüm, askerler korkutla ilgilenirken elimdeki kitapla ariyi kovalamaya başladım “Seni adi pislik! Ne sokuyon lan benim, Tekolumu!” bir yandan söylenmeye basladiğimda ariyi sinirlendirmis olucağım ki üzerime uçmaya başladiğinda dudaklarimdan çığlık firar etti arkaya doğru kostuğumda önüme biri geçip beni arkasına aldı.

Başımı kaldırıp o bilindik surata baktım, gözlerimde bir parlama oluşmuştu. Kuvars.

“Amma korkutunuz şuncacık şeyden”

Elini açip bana ariyi gösterdiğinde geri geri emeklemeye başladım.

“Uzak tut onu benden! Kuğ! O pislik Tekolu issirdi”

Gülümsemeye basladiğinda üzerime doğru yürüyüp ariyi suratima tuttu,

“Ari ıssırmaz ki, kara gül. Sokar!”

Ariyi üzerime attiğinda çiğlik atip ayağa kalktım tepinmeye başladiğimda artik bende ağliyordum.

“Sen Tekol'umu sokturtursan, o da seni sokar”

Üzerimde ariyi ariyordum, tam önümde kipirdamadan durduğunu görünce hizlica göz yaşlarimi sildim, ağlamalarim hıçkırığa dönünce çatık kaşlarla, kuvarsa baktım.

O ise ifadesiz gözlerle beni izliyordu

“Neden yaptin bunu!”

Omuz silkti.

KANLI MONTAJ:KatliamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin