Bu hikayeyi İnkspired'de yazıyorum .
Heryerde tagımız aynı unutmayın bekliyorum hepinizi🤍_______
2 Ocak 2018
Ahsen KarabağBeyazların içinde kan lekeleri
felaketlerin bitmeyişi can sıkıcıydı.Şehirimize korku salan bir katliamın 2.gününe çıkabilmiştim.
O gece ki olanlar aklımdan bir saniye bile olsun çıkmıyordu.
3..2..1.. Tak tek atış, isabet..0'ın yerini alan o silah, bizim okulumuzdaki sözde en gözde öğrenci olan Sarp Bolatan'ın cansız bedeni kendi evinden kanına boğularak çıkarıldığı haberleri gün geçtikçe diğer şehirlerede yayılmaya başlanmıştı..
Akşam haberleri..
Ünlü iş adamlarından Kenan Bolatan'ın oğlu, Sarp Bolatan yıl başı gecesi kendi evinde kalbinden tek kurşunla vurularak, 36 ayrı yerinde bıçak izleriyle dolu cansız bedeni kanlar içinde odasında yerde boğularak öldürüldü.
Kalbinden vuran kurşunun onu ölürmemesi... 36 ayrı yerinden bıçak darbesi alarak, kendi kanında boğularak can vermesi ve bu sadece bir kaç saniye içinde oluyordu...
Göz açıp kapayana kadar bir kaç saniye...Yavuz Karayel'in iddiası beynimde soru işaretleri yaratıyordu..
Geçen yıl yılbaşında sorgu odasına alındığımda, kendi çektiğim fotoğrafın kanlar içinde önüme konulması..
Bu yıl, yılbaşında sorgu odasına alındığımda, geçen yıl kaybettiğim fotoğraf makinem ile Sarp Bolatan'ın cansız bedeninin çekilip mantar panosuna asılması.. ve o da kan içinde..
01017 geçen yıl' ki olay yerinde ki bıçağın üzerinde yazan bu sayı..
01018 bu yıl' ki olay yerinde ki bıçağın üzerinde yazan bu sayılar..
Elimde ki dosyaları masaya fırlatarak dönen sandalyede dönmeye başladım, başım o kadar çok ağrıyordu ki, 2gündür neredeyse 1 gram uyku gözüme girmemişti. Bunlarda yetmezmiş gibi elimde ki bilgilerle bir sonuca varmaya çalışıyordum. Bir yanımda bas bas, Yavuz Karayel'in bana dediği o anlamsız cümleyi sorguluyordu.
“Sen gerçeklerin önüne sahteleri koydukça kimse sana inanmaz, Ahsen. Ben bile”.
Gerçeklerin önüne sahteleri koymak mı? Hangi gerçeklerin önüne sahteleri koyuyormuşum ki...
Aklım o kadar karışıktı ki ayağa kalkıp mutfağa doğru ilerledim sağlam sert bir kahve hem uykumu bastırırdı hemde şu lanet olası baş ağrım geçerdi.. umarım.
Ailem yurt dışında oldukları için bu olaylardan haberleri yoktu, olsalar bile Yavuz'un bana dediklerinden olmaması gerekiyordu...
Kahve makinasını ayarladıktan sonra bardağımı, buz küplerimi tezgahın üzerine bırakıp beklemeye başladım.
“Belkide montajların içinde şantajlar vardır. Belki herşey tesadüften ibaretken gerçeğe dönmüştür. Belki de katiller aynı katildir?”.
Yavuz'a söylediklerimde henfikirdim ama bunlarda da sahtelikler vardı.. evet dediği gibi gerçeklerin önüne sahtelerini koymuştum..
Montajların içinde şantajlar vardı ama hiç birşey tesadüf eseri değildi, o katil her kim ise benim peşimdeydi. Tesadüf olsaydı o gece orada bir iz bırakmazdı.. hatta iki iz.. hiç birşey tesadüf değildi herşey iple dizilmiş gibi katilin planı tıkırında işliyordu, önce benim oraya geleceğimi düşündü.. bir adamı öldürüp yanına bıçağını bıraktı 01017.
Benim farklı birşeyler çekeceğimi, adrenalin merak tutkunu olduğumu bildiğini varsayıyordum, çünkü orda benden başka birisi olsa direkt polisi, ambulans'ı arardı.
Ama o öyle yapmadi ilk benden bir kalıntı kalmasını istedi. Bir fotoğraf ondan sonra bıçağı bulacağımı, elime alacağımı tahmin ederek tam o anı hesaplayıp polisi aradı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI MONTAJ:Katliam
HorrorSisli bir gecenin unutulmaz kan ve demir kokusu. Zevkler ve Hayatlar, Montajlar ve Şantajlar. ••• Kanlarının içinde boğularak biri, KATLEDİLDİ. Bu aramızdan birisi de olabilirdi? birileri de olabilirdi. O gece hepimiz bir partiye davetli olarak katı...