ම්හ් අ..නේ හේ...ෂ්...ම්හ්ආර්හ් ආයූ දරාගනින් වස්තුව
අනේ ම්..මට බෑ මි..නි..හෝ
තව ටිකයි ම්හ් ආයු
ඔය ටික ආහ් යද්දි ම..ම මැරෙයි හේ..ෂ්
දරාගනින් මගේ අයු මාව දරාගනින්
අහ් ම්හ් හේෂ් අනේහ් ම්හ්
"මහන්සි අරින්න උරහිසක් දුන්න හේෂ් එන්න එන්න වෙනස් වෙනව වගේ දැනෙද්දි එතනින් හිමීට යන්න හැදුවත් හේෂ් මාව ඇදේ පෙරලන් මගේ ඇග උඩට ආවෙ කකුලෙ ඉදලා කොන්දට යනකන් හිරියකින් මුලු ඇගේම හිරිගඩු පිපෙද්දි .ඒ ගැඹුරු කලු ඇස් නිවනක් නැතුව මගේ ඇගපුරා එහෙ මෙහෙ ගියේ වෙනදා නැති කලබලේකින්.අන්තිමේට ඒ ඇස් නැවතුනේ මගේ තොල් ලග .තොල් දිහා බලන ගමන්ම එයා එයාගෙ තොල් තෙත් කරගත්තෙ මගේ කටින් තඩි කෙල ගුලියක් ගිලෙද්දි.හිමීට තොල් වලට පහත් උන හේෂ් මගේ තොල් උරන්න ගත්තා.ඒ හාදුවේ වෙනදා වගේ සැනසීමක් ,නිවීමක් තිබ්බෙ නෑ තනිකරම තිබ්බෙ ආවේගයක්,රාගයක්,අයිතිකරගැනීමක් ඊටත් වඩා උමතුවක්.වෙලාවකට තොල් උරන එයාම වෙලාවකට ඒ තොල් හයියෙන් හැපුවා.පාලනේ කරගන්න බැරිම තැන්වලදි මගේ තනපුඩු එයා අතින් මිරිකුනා.වේදනාවටත් වඩා වින්දනේ නිසා මම කෙදිරිගාද්දි එයා මගේ කලව මිරිකන්න පටන් ගත්තා.හේෂ් ඉන්නේ පාලනයෙන් මිදිලා.ඒ ඇස් මගේ දිහා බලන්නේ සිංහයෙක් ගොදුරක් දිහා බලනවා වගේ.එයාම තෙරපලා රිද්දන තනපුඩු එයාම තොල් වලින් තෙත් කර කර උරන්න ගත්තෙ මාව alcohol නැතුවම මත් කරන ගමන් .
ආයු මට තවත් සිල් රකින්න බෑ මැණික .මම අද ඉන්නෙ හැගීම්වල උපරිමේටම ඇවිත්.
ම්ම් කව්ද කිව්වෙ ඔයාට සිල් රකින්න කියලා.
මැණික ඒ කියන්නෙ
ම්ම් i like it