Natali nem bírt aludni. Blaze a szomszéd szobába vonult el aludni, miután vissza utasította a házassági feltételét. Nem gyűlölködött miatta, szóval... ez nagyon pozitív volt. Csak úgy, mint hogy Teresa meggyilkolásába benne lenne. Annyi mindenben változott, és ő is.
Gátlástalanabb lett, romlottabb és kétszer olyan beteg, mint régen. Álmatagon fordult a hátára és csak sóhajtani tudott. A nyakán a bőr végtelenül fájt. Kivette a krémes tasakot az éjjeliszekrényéből és bekente. Közben a férfi erőszakos szexuális cselekedetei jártak a fejében... Főleg az anális szex. Bele remegett és a feneke még inkább kívánta azzal, hogy a férfi annyit izgatta az ujjával...
Nem bírt magával. Nem bírt tovább feküdni. Felkelt és felöltözött. Bélelt belebújós kabátot vett felülre, ami olyan volt mint egy óriási kapucnis pulóver. Ó de imádta, hogy bármilyen ruhát megvehet. Éppen kivette a fekete csizmáit, amikor észrevette Blazet a szobájába nyíló átjáró falának támaszkodni.
- Hova mész?
- Ki. Nem bírok aludni.
- Pedig szükséged lenne rá. Nagyon meg foglak dolgozni.
- Nem fogod a seggembe tenni magad, érthető? - vágta rá Natali gondolkodás nélkül.
A férfi jót röhögött rajta, hiába ő is tudta, hogy valójában élvezte a seggével való játszadozást.
- Az edzőteremre gondolok, te bolond macska.
Azzal megszívta a szája sarkát és lenézett az ágyékára. A farkába elindult a vér, mert kezdett kivehető lenni.
Natali viszont nem akart most a szexel törődni. Túlságosan friss volt neki, ahogy a férfi kezelte néhány órával ezelőtt.
- Most nem fogok veled lefeküdni.
Blaze zavartan pislogott rá.
- Nagyon durva voltál velem, Balázs. Kell egy kis idő. Ezért akarok kimenni sétálni.
Blaze kissé rémültnek tűnt a válaszától. Mintha attól félne soha többé nem fogja neki széttenni a lábát.
- Sajnálom - mondta mély bűntudattal a férfi a padlószőnyeget bámulva. - Én csak... folyton az pörög bennem... hogy mennyire...
Blaze fülei égni kezdtek a rengeteg vértől. Natali pedig nem segítette ki. Várt. Csendben és türelmesen.
- Mindegy. Elkísérlek - mondta és futólépésben távozott.
Natali oda lopakodott, hogy meglesse öltözködés közben, de Blaze csak zoknit húzott, a pólója és a melegítőnadrág maradt. Cipőt vett majd felvett egy kisebb fegyveres mellényt, amin csak kések és pisztolyok lógtak.
- Nem fogsz fázni cipőbe?
- Igazából másfél óra múlva edzenünk kell. Jobb ha nem kell már átöltözni.
Blaze sokatmondóan nézett rá. Natali viszont egy hátizsákba tette az edző cuccát és a hátára vette.
- Mindened van már? - kérdezte a férfi.
- Aha.
- Kitől kaptál rá pénzt?
- Roacco úrtól kaptam egy csomó lóvét, azt mondta előleg a Főnöktől. Három kártyán is van együtt hatszázezer dollár, plusz kápéban még ötvenezer.
Blaze nem örült a dolognak.
- Ne használd őket.
- Miért? - hökkent meg.
YOU ARE READING
A Véreb Macskája 3. (18+) 2. Riovaggio Story 3/3
RomanceA Véreb Macskája 3. részében Natali és Blaze kapcsolata végtelennek tűnő, kilátástalan mélységbe ereszkedik, miközben mégis elképesztő magasságokba repülnek. Vajon ha szeretsz valakit az a helyes, hogy minden kívánságának engedj? Vagy úgy a helyes...