16. Törött babák

133 16 2
                                    

Natali rémálomra kelt. Már hatodik napja annak, hogy a Vérebnek adta az anális szüzességét. Blaze pedig még ezek után sem aludt vele együtt. Ugyan a férfi mellette volt, amikor álomra hajtotta a fejét, de mire felkelt már nem volt sehol a férfi. Blaze azt mondta, félti őt a program által belé nevelt reflexnek emellett Natalinak sem tett jót a kiképzésének, hogy hozzászokjon más jelenlétéhez. Natali ebben kételkedett, de inkább nem panaszkodott miatta. Hiszen hosszú idő után boldognak érezte magát. Balázs és ő megbarátkoztak a másik két énjének előre kerülésével. Kitaláltak szavakat és módszereket, hogyan tisztázzák a különböző állapotokat, most pedig a családfőnél van jelenésük.

Natali tenyere izzadt. Valamiért nagyon rossz érzése volt ettől a találkozótól. Folyton egy férfi hangját hallotta álmaiban. És amikor magához tért a benzinkúton a nyilvános telefon előtt állt és a kagyló lógótt előtte. A gyerek énje telefonált volna? Blaze szerint nagyon értelmes és tanulékony. A homlokát dörzsölte. A kezének árnyékában meglátta a Tartarost.

– El kell mennünk innen! – kiáltott fel a lány rémülten és Blaze karját szorította rémülten.

– Süssünk palacsintát, Natali? – kérdezte Blaze komolyan.

Natali lesütötte a szemét, a kérdés a Pöttömnek szólt.

– Nem. Még én vagyok.

Blaze sóhajtott.

Natalo pedig elengedte és remegett mint a nyárfalevél, a szeme könnybe lábadt.

– A doki azt mondta próbáld meg értelmezni miért érzed...

– Tudom Balázs! – mondta a lány.

Besuhantak a biztonságos épület parkolójába Natali pedig csak kábultan nézte. A telefon. Miért nem tud beszélni a férfinek a telefonról? Olyan egyszerű lenne... csak őszintén el kéne mondania...

Átmentek már a Tartaros mélygarázsába. Egykettőre ott volt a betonfal és kinyílt előttük.

– Nem szabad találkozni a Főnökkel – fordult a férfi felé.

– Miért?

– Azt hiszem valaki bekavart.

Blaze tovább hajtott és beállt a sok drága kocsi közé.

– Ki?

Natali ismét férfi hangot hallott.

– Az... apám – mondta a lány félve.

– Hogyan?

– Talán kapcsolatba lépett a kicsi énemmel. Ő még szereti.

Blaze arcán értetlenség ült.

– A kicsi éned végig felügyelet alatt volt.

– Nem tudom... csak. Egy a nyilvános telefon előtt ébredtem a benzinkúton. A kagyló le volt verve.

– Volt vonal?

Natali a fejét csóválta.

– De pittyegett vonal, mint amikor leteszik.

Blaze nehezen sóhajtott.

– Ez nem elég, lehet csak valaki ott hagyta. Erről viszont lehet már nincs is meg a biztonsági felvétel. Megszerezzük ha itt végeztünk.

– Nem csak ennyi. Állandóan egy férfi beszéde visszhangzik a fejemben.... és valaki egy képet mutatott Roacco úrról.

A férfi elkomorult és komolyan a vállára tette a kezét.

– Biztos vagy benne, hogy megtörtént?

Natali próbált visszaemlékezni. De túl sokszor hallotta a férfi hangját, akár éber állapotában is. Bólintott.

A Véreb Macskája 3. (18+) 2. Riovaggio Story 3/3Where stories live. Discover now