2. A Macska ereje

287 16 12
                                    

Nem fogok vele többet rohanni, hogy mihamarabb kint legyen. Elállok a rendszerességtől is, szóval úgy csinálom, ahogy nekem jól esik. Lehet egy hét alatt megírok 5 fejezetet, lehet hogy 5 hét alatt egyet sem. Ki tudja... de annyi bizonyos, hogy ez most egy rohadt jó fejezet lett, nagyon élveztem az elkészítését :)

Megjegyzés: Nem fogod érteni egy részét, ha nem olvastad a Maffia Kapujában című előzményt.

Natali majd kiköpte a tüdejét. Blaze ugyanis futva vezette el a tömbházhoz. Ott beütötte a kódot és úgy ment be. Egy régiesen berendezett lakásba léptek be ezúttal, ahol vastagon állt a por.

Natali izzadtan dobta le táskáját és bújt ki a kabátjából is. Blaze elcsikorgott a lakásban otthonosan. Nyílt a hűtő ajtó hangosan ivott. Natali követte a hangot. Egy régimódi pult és azon túl a konyha várta. Natali leült a reggeliző pulthoz és letette a homlokát a hideg pultra. Pihennie kellett volna. Majd megdöglött már most.

Blaze egy palack vizet tett le mellé.

- Igyál, aztán öltözz. Felmérlek.

Natali elvette a vizet és ivott. Nagyokat kortyolt belőle a szíve hevesebben vert. Hiszen már szinte mindenkivel edzett, csak azzal nem, aki miatt itt volt.

Miután végzett egy ajtó hangját hallotta., Valahova elment, talán a mellékhelyiségre. Natali lerúgta a csizmáit lehámozta magáról az izzadt pulóverét és átöltözött.

Blaze is tisztán és szárazon egy fehér pólóban és szürke melegítő alsóban lépkedett elé. Végig mérte a lányt a sporttopban és a cica nadrágban.

- Állj oda! - parancsolta a könyvespolcok előtti elnyűtt szőnyegre.

- Mi ez a hely? - kíváncsiskodott.

- Befogod és azt teszed, amit mondok - morogta és körbe járta.

Natali azonnal beindult a vizslató méregzöld pillantásától, de Blaze most nem szexuálisan nézett rá.

Körbe járta többször is aztán közel lépett hozzá és megérintette a derekát.

- Ferdén állsz - mondta és mint egy darab húst megragadta és rántott egyet rajta.

Natali háta roppant és felnyögött. Fájt, de utána ellazult.

Blaze megfogta a kezét és megrázta rá csapott az alkarjára majd a kezét vizsgálta és megrántotta két ujját is. Aztán így folytatta, mire hátra lépett és az álla alá tette a kezét. Mozdulatlanul meredt a semmibe másodpercekig, mintha nem is lélegezne.

- Jó - bólintott és sarkon fordult. - Gyere.

Natali pedig azt vette észre, hogy olyan izgalommal lépked utána, mint amikor először volt vele itt tudatlan bajbajutott lányként.

Izgatott volt mi fog történni és ha lehet ismét bele esett Blaze profizmusába. Mindabba amit képviselt. És azt érezte a világ végére is követné.

Blaze az egyik gardróbba vezette, ahonnan egy földalatti csapóajtó vezetett.

- Meddig készült ez a hely?

- Pofád befogod - mordult rá és intett maga után.

Natali bele ugrott. Nem volt lépcső. Vagy két métert zuhant a bokája viszont jól bírta a talpra érkezést. Fémszekrények voltak és benne egy egész fegyverarzenál. Sok mindent látott, de ilyet még nem. Egy teljes fegyverarzenál volt. Talán egy egész seregnek való. Blaze elsétált közöttük. Natali pedig figyelte a különböző óriási rácsos szekrények tartalmát. Mindenféle puskák, gépfegyverek, csomó penge is volt közöttük. Egy teljes szekrény volt tele csak késekkel. Blaze megállt a késeknél és kinyitotta majd kivett belőle egy pillangó kést és felé nyújtotta. Natali elvette. Fegyverekkel sohasem bánt még. A férfi elvett két pisztolyt és egy csomó töltényt. Tovább mentek. Elvett egy fa botot, ami valamilyen harcművészethez kellett... valószínűleg.

A Véreb Macskája 3. (18+) 2. Riovaggio Story 3/3Où les histoires vivent. Découvrez maintenant