4. Gyöngéd sóhaj

262 19 2
                                    

Natali vesztett. Blaze leigázta a szőnyegen. És hiába adott jobbnál jobb tippeket egyszerűen képtelen volt koncentrálni. Két másodpercen belül földre került akárhogy is próbálkozott. Némán és sértődötten távozott a szőnyegről. Három mondatot kommunikáltak mielőtt letusolt és kénytelen volt a férfi ruháit felvenni, mert kevés volt a váltóruhája Blaze pedig morgott, hogy megint nem figyelt. Kocsival mentek vissza a Tartarosba. Natali pedig elaludt a kocsiban. Blaze hagyta aludni, nem keltette fel. Egyedül készítette el a vacsorát, és mire felkeltette már elkezdődött a fináléja az énekversenynek és mire bekapcsolhatta volna a tévét az anyja éppen integetett és leköszönt. Második helyezést ért el és nem is láthatta a küzdelmét. Telefonon hívta, de nem vette fel.

Talán mind közül a legrosszabb az volt, amikor a műsor után Blaze szó nélkül leszerelte az ágyáról a hámokat és elvonult a saját szobájába. Neki pedig nem volt energiája utána menni és elhordani mindennek. Sírva fakadt. Hát ilyen volt a várva várt összeköltözés a barátjával. Blaze szadizmusa mindent kezdett tönkretenni. Ő pedig túl fáradt és kimerült volt a kiképzéstől hogy megfelelően gondolkodjon. Megint olyan lehetetlennek tűnt nyertesnek kikerülni ebből az egészből és ismét opciót kapott az is, hogyha nem Teresa, akkor Blaze őrülete fogja a másvilágra küldeni.

Eiko éjfél körül hívta vissza. Natali felvette. Tudta, hogy a nő ideje véges volt, így felvette.

- Szia!

- Felébresztettelek?

- Nem baj - ásított Natali és felült az ágyon.

A szeme sarkából mozgást látott. Blaze simult a szoba ajtajának pisztollyal a kezében.

- Meg kellett mentenem Blazet egy kínos szituációból Teresatól, szóval három dolgot mondtam a mokutekiről Teresanak. Ne haragudj. Nem vagyok az a pletykás alkat.

- Nincs semmi gond. A mokutekit nem én és nem is a Karma találta fel. Ez egy természetes ösztön, ami bárkiben felébredhet.

- Érdekes amúgy a pszichológiája. El is hiszem, hogy a boszorkány ennyire akarja.

Natali nagyot sóhajtott és elgondolkodott, hogy mondjon-e bármit arról az alku ajánlatról, amit Teresa mondott neki a négy hónapos békén hagyásról.

- Ha elmondom neki az egészet kapnánk ellenőrzés nélkül négy hónapot Blaze-el. Csak el akartam mondani, mielőtt bármit is mondanál rá. Most megvagyunk így szerintem a vizsgáig, de lehet lesz idő, amikor...

- A Karma titkait nem adhatom tovább Natali - mondta Eiko halkan.

- Tudom. De egyre őrültebb vagyok és kezdem elveszíteni a józaneszem - gyűrte meg az arcát. - El akartam mondani neked. Hiszen... öt év óta te vagy az első barátom, szóval... inkább csak... - Natali lefeküdt mielőtt Blaze érezteti vele, hogy mennyire ciki, amit csinál. - Ne haragudj.

- Nem haragszom - jött a nő kedvesebb hangja.

- Oké. Köszi. Ott mi a helyzet?

- Fáradt vagyok. Nehezen tolerálja a szervezetem a terhességet. Folyton fáradt vagyok és mindenki aggódik.

- Hogy bírod? Beszélnél róla?

- Nem, köszönöm. A férjem tartja bennem a lelket, ahogy mindig. Az orvos azt mondta csoda a terhesség a hormonszintem miatt.

- Mi a gond, ha nem vagyok tolakodó?

- Nem én vagyok a legtermékenyebb nő a világon. És veszélyeztetett terhes vagyok. Duplán bekaptam a legyet és mindenki aggódik.

- Sajnálom Eiko - sóhajtott Natali.

- Ugyan. Örülök nekik, csak olyan váratlanul ért és nagyon idegesítő, hogy mindenki hímes tojásként kezel...Veletek mi a helyzet? Milyen Blaze-el az élet?

A Véreb Macskája 3. (18+) 2. Riovaggio Story 3/3Where stories live. Discover now