3. A Véreb Vágya

283 21 9
                                    

Hello! Köszönöm minden kedves olvasómnak a kedves, biztató szavait! Szüreteltem, levezettem jó néhány kilométert és túl vagyok egy borzasztó pörgős napon, de mégis neki álltam írni csak úgy, mert miért ne... És hoztam egy észbontó/még jobb fejezetet mint az előző! ;) Ti mit szóltok hozzá? Remélem sok érzelmet kivált belőletek! Mondjuk úgy az összeset...

Teresa elvezette a lányt az egyik titkos kémiai laborba. Ugyan már nagyon rég volt az, hogy ő bármilyen veszélyes anyaggal dolgozzon, de a tudása mit sem kopott. Ismerősként üdvözölte az elzárva tartott veszélyes anyagokat a színükről és a tárolási módjuk alapján. És eljátszott a gondolattól, hogy komolyan elteszi a lányt láb alól. Jól hangzott volna... csak hát szépen berágta magát ez a patkány a Riovaggiokhoz, csak úgy mint a gyerekei szívébe. Érinthetetlenné vált mostanra Eiko Riovaggio által. Nagyon jól tudta, hogy mit jelent a lány a többi gyermekének csakhogy abból nem fognak látni semmit. Őt majd a végelgyengülés ragadja el maximum a halálba és nem egy ilyen kis senki.

A lány nem rémült meg a helyszíntől. Ellenkezőleg, úgy nézett egyes tárgyakra, mintha tisztában lenne azok mire valók. A gyermekei közül valószínűleg Mary már behozta ide. Igen... szinte biztos. A bombákhoz használatos dolgokra meredt. A szemében ugyanazt látta, amit ő érzett. Szeretné itt és most megölni. Ez a lány egy született bűnöző volt. Pont mint az apja. Tényleg nagyon hasonlított az apjára és az anyjának tényleg csak a külsőjét és a lenyűgöző hangját örökölte. A természete, az esze, azok az elképesztő eredmények, ahogy a fia felett átvette az irányítást, mind-mind a Mariassa vérvonal velejárója volt. Szerencsére megtalálta a lány apját és már folyt az egyezkedés. Fantasztikus tervet készítenek arra, hogyan is állítsák Natalit Viktor oldalára, hiszen a gyermeki énje még mindig várta az apja visszatértét, és egészen jól nekiállt tágítani a lány fejében a dolgokat. A Mariassa családfőnek pedig megad minden kártyát hogy bevégezze azt, amit annak idején nem tudott véghez vinni: elpusztítani a Riovaggiokat. És ha átveszik az irányítást a maffia fölött a munka is megnő. Mindent megnyer. Persze a lányt ahhoz előbb be kell törnie. Ha megöli azt Balázs sosem bocsájtja meg és rá támad. Most már tudta, hogy nem ölheti meg. Ő nem. De Adam Riovaggio meg fogja tenni. És Balázs nem fog tenni ellene tenni semmit sem, hiszen Natali lesz az áruló. Ő pedig bárkinél jobban megvetette a hazugságot.

***

Natalinak rossz érzése volt a helyszíntől. Teresa viszont egyelőre nem tett semmit. Valamin nagyon gondolkodott és látszott, hogy győztesnek gondolja magát. Csak mert nem tudta, hogy az összes gyereke azon dolgozott, hogy legyőzzék őt.

- Nos? Mik ezek a „tippek" Natali?

A lány tudta, hogy óvatosan kell fogalmaznia, hiszen Eiko nem mondott egyértelmű tippeket, viszont ő összekötötte az elejtett szavait.

- Először is ez egy hatodik érzék, ami nem minden emberben van meg, de ha valakiben megvan azt elő lehet hívni. Tehát közel sem annyira ritka, mint ahányszor felszínre bukkan.

- Igen, ezt már sejtettem - mondta Teresa csillogó szemekkel. Látszott, hogy alig bír a tudásszomjával.

- Másodsorban úgy lehet előhívni, hogy kiderítik a tudatalattiban milyen félelmek lapulnak. A félelem erősségétől is függ, hogy elő lehet-e hozni, és az is fontos, milyen módszereket használnak.

- Mik a módszerek? - kérdezte az asszony. Natali meg mert volna esküdni, hogy a szája sarkában némi habot látott. Teljesen hibbant volt a nő.

- Konkrétumokat nem tudok. De van egy harmadik tippem. Ha elmondom pedig békén kell hagynod minket Balázzsal.

- Miért hagynálak békén titeket? - kérdezte Teresa sunyi mosollyal. - Bartholomew az én tökéletes kisbabám és te is az leszel.

Natali szája remegett rá, ne villantsa a fogait, de elnyomta magában az őrült szokását és vett egy mély levegőt.

A Véreb Macskája 3. (18+) 2. Riovaggio Story 3/3Where stories live. Discover now