Natali egyedül feküdt a sötétben. Az ágy kicsi volt. Balázs elment letusolni. Ő pedig csak feküdt. A keze izzadt a telefon csúszóssá vált, amit szorongatott. Megmondta, hogy felhívja a Főnököt, Eikot, az anyját. De az ujjai nem mozdultak. A könnyei pedig kicsordultak. Képtelen volt előre nézni, képtelen volt bármilyen lépésre, amikor halálra rémült saját magától. Eddig kordában tudta tartani, ha altatót vett be, akkor élhette úgy az életét nagyjából, mint egy normális ember... De most már nem tudja kontrollálni. Őrültebbé vált mint bárki más a Vérebek közül. Nem tudja azt sem, meddig rendelkezhet a teste fölött. Nem tudja, hogy kinek mit mondott, kivel mit tett... nem tud így élni...
Felkelt és fegyver után kutatott, miközben reszketett minden porcikája. A terv befuccsolt, így nem bízhatnak benne a Vérebek. Nem tudni Teresa hogyan irányítja. Jobb így mindenkinek.
Kinyitotta a szekrényét de ott pónis plüssök voltak, színes ugráló kötelek, rózsaszín súlyzók.
Bevágta a szekrényt és elkapta a gyűlölet a másik énje iránt. Biztosan Balázs vette. Viszolygott tőle, hogy gondoskodnia kellett a férfinek róla. Viszolygott az egész kibaszott helyzettől.
Felnyitotta az ajtót. Valamelyik szobában biztos van egy pisztoly, de a barátja állt előtte alvós melegítővel a hóna alatt a hálózsákkal frissen.
Natali hátra lépett. Blaze pedig nem mozdult, kíváncsian vizslatta.
– Hová akartál menni?
Natali tudta, hogy Balázs nem érdemel hazugságot mindazok után, ami történt. De elmondani sem tudta. Csak összepréselte a száját és kicsordultak a könnyei.
– Mi a baj kiscicám? – kérdezte Blaze aggodalmasan és már magához is ölelte.
Natali a trikójába harapott és úgy zokogott.
– Nem bírom tovább...!
Blaze összerezzent és az izmai megkeményedtek a feszültségtől.
– Micsodát? – kérdezte fájdalomtól súlyos hangján, de Natali hallotta rajta, hogy pontosan tudja miről van szó. Mert csak remegve ömlöttek a könnyei.
Blaze előre lépett bevágta az ajtót maguk mögött, hogy majd' kiesett a tokjából.
– Nem szabad Kölyök. Olyan elképesztő vagy így!
Natali nem kapott levegőt, a szíve egy csapásra megtelt gyűlölettel és hátra lökte a férfit.
– Mi a faszról beszélsz?! – harsogta.
– A Pöttöm benned sokkal ügyesebb mint te – magyarázta. – Vele akár nélkülem is levizsgázhatnál.
– Mi? – Natali csak ennyit bírt kinyögni.
– Kibaszott ügyes és okos. Úgy teljesít, hogy nem győzünk csodálkozni. A fizikai erőnlét már meg is van. A vizsgát röhögve fogod végig csinálni úgy teljesít.
Natali nem értette. Tudta, hogy a hasadt személyiségek általában másban jók, mint az eredeti személy de erre nem gondolt.
– Kell a Pöttöm amíg nem győzünk – magyarázta a férfi. – És... már beszéltem három komoly szaktekintéllyel is és mindegyik ugyanazt mondja.
– Micsodát?
– Hogy nagyon jó jel, hogy csak ketten vagytok és az még jobb, hogy a kicsi éned is Natalinak hívatja magát. Hogy ő és te egyek vagytok. Nagyon–nagyon magas a valószínűsége annak, hogy össze lehessen titeket olvasztani. Gyógyszer sem kell majd. Emellett pedig úgy tűnik ő is tud rólad.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Véreb Macskája 3. (18+) 2. Riovaggio Story 3/3
RomanceA Véreb Macskája 3. részében Natali és Blaze kapcsolata végtelennek tűnő, kilátástalan mélységbe ereszkedik, miközben mégis elképesztő magasságokba repülnek. Vajon ha szeretsz valakit az a helyes, hogy minden kívánságának engedj? Vagy úgy a helyes...