Natali rohant, az eső elnyomta az rohanó lépteinek hangját, a rózsaszín szandálja elszakadt és a bokáján és kijárt belőle a lába, a térdeiből ömlött a vér. Sikoltozott.
- Segítség! Anyát megölik! Segítsen valaki!
Egy zöld sport autó száguldott el mellette és keresztbe fordult előtte. Az apja lépett ki belőle és kitárta a kezét.
- Padre!
Natali arra ébredt hogy csurom vizes és padret-t üvölt. Blaze felugrott mellette lévő ágyban pisztollyal a kezében. Egy kis éjszakai fény égett a falban. Onnan látta Natali, hogy a körbe fordul majd kiugrik az ágyból.
- Mi baj Kölyök? - kérdezte közel hajolva hozzá.
Natali megragadta a férfi kezét és mélyeket lélegzett.
- Emlékek... nagyon régről - mondta és érezte hogy a könnyei elhomályosítják a szemét.
Még mindig félt, rettegett, féltette az anyját. Mi történhetett akkor?
- Beszélnem kell anyával. El kell vinned hozzá.
- Még korai...
- Nem. Beszélni akarok vele! Nagyon fontos!
Blaze komoran nézett rá, majd sóhajtott és bólintott. A telefonjához lépett az éjjeli szekrényén.
- Ne hívd fel most!
- A Főnöktől engedélyt kérek, hogy idehozhassam - mondta a férfi. - Őt mindegy hánykor hívom.
Ez igaz volt. Natali is már ismerte a rendszert. Blaze telefonált de nem kapott választ. Morgolódva letette.
- Biztos tűzharcban van, ritka ha nem veszi fel nekem.
Natali sóhajtott. Annak az emléknek még Spanyolországba kellett, hogy történjen. Blaze telefonja csippogott.
- A Főnök? - kérdezte Natali reménykedve.
- Nem. Anyám - morogta Blaze dühösen. - Holnap jön meglátogatni.
Natali gyomra görcsbe rándult. Most nagyon instabil, érezte. Minden szempontból.
- Nem találkozhatok vele - mondta Blazenek.
- Miért nem?
- Nagyon gyenge vagyok. Olyan emlékek jönnek elő, amiket egy normális ember sem emlékszik. Négy éves korom előtt kell, hogy legyek. Mikor még az apámmal éltünk. Ha most bekavar anyád és megkeveri még jobban a fejemet... Nem tudom mi lesz az eredménye.
- Nem vihetlek el előle - mondta Blaze keserű arccal, amikor csörögni kezdett a telefonja. - A Főnök viszont igen.
És Adam Riovaggio azonnal segített egyetlen szóra. Mentőbe fektette és úton Princeton felé reggeliztek meg Blazeel.
Natali látta a párján, hogy megint sóvárogva nézi a száját, ahogy lenyalja róla a tejet. Nem beszéltek a szexről semmilyen módon. Natali pedig tudta, hogy a férfi még mindig a válaszára vár. Ő pedig még mindig nem tudott dönteni, hogyan húzza meg örökre a vonalat, hogy utána ő se akarja átlépni. Maga is sóhajtott és lesütötte a szemét.
- Ne haragudj. Tudom, hogy mindent elcseszek mindig.
Blaze keserű kutyaszemekkel megsimította a kezét és biccentett.
- Elfogadlak.
Natali nagyot nyelt.
- Én is el akarlak... pont ezért... idővel benne lennék valamennyi durvaságba... De ne követelj tőlem mindent azonnal. Félek tőled Balázs.
YOU ARE READING
A Véreb Macskája 3. (18+) 2. Riovaggio Story 3/3
RomanceA Véreb Macskája 3. részében Natali és Blaze kapcsolata végtelennek tűnő, kilátástalan mélységbe ereszkedik, miközben mégis elképesztő magasságokba repülnek. Vajon ha szeretsz valakit az a helyes, hogy minden kívánságának engedj? Vagy úgy a helyes...