– Padre! – kiáltotta Natali, amikor meglátta a magas, őszülő, ám jóvágású férfit a nagy fotelben.
Teresa elégedetten figyelte, ahogy a gyermeki viselkedésű nő úgy rohan, mint egy kislány az apjához és a karjaiba bújik.
– Bebé! Hiányoztál! – mondta az őszes magas férfi és a sapkát viselő lány fejét simogatva csókolgatta a homlokát. Teresa pedig elégedetten bólogatott.
– A buta gyermekeknek szükségük van a szülői felügyeletre – mondta és teát kért magának az egyik szolgálótól majd figyelte ahogy a felnőtt nő befészkeli magát az apja ölébe és összevissza puszilgatja.
Viktort sötét szeme elidőzött a lánya derekán hasán és mellén majd némi zavarral tovább simogatta a hátát.
– Kell még egy kis idő, hogy irányíthatóvá tegyem az állapotát – mondta Teresa. – De mindenekelőtt tudnia kell, hogy nem viselkedhet egy pillanatra sem máshogy vele, mint ahogy régen tette. Az ad neki biztonságot, hogyha minden olyan, mint régen.
– Nem számít a helyszín?
– Nem, sőt ha érte valami trauma a régi helyeken oda ne vigye – figyelmeztette a nő. – A fejsérülés sem tett jót az állapotának.
A férfi aggodalmasan végig simított a lány sapkás fején és megint végig mérte majd az arcába nézett.
– Csodaszép vagy kislányom.
– Veszel nekem pörgős szoknyát? – kérdezte csillogó szemekkel a lány.
A férfi ismét a lábaira nézett és bólintott.
– És szebben fogsz benne tündökölni, mint édesanyád valaha is.
– Ne zaklassa – szólt rá Teresa.
– Eszembe sem jutott – dühöngött a férfi. – Ő a lányom.
– Hogyne – felelte Teresa hiszen jól látta mennyire nehéz neki elsiklani a lánya szépsége felett. – A fiam darabokra szedné, egyetlen pillantása miatt.
Viktor erre fogta és felállította Natalit majd rá mosolygott és megforgatta.
– Játssz egyet Bebé, amíg apa beszél ezzel a nénivel.
Natali elkomorult és úgy nézett Teresara, ami aggodalommal töltötte el Teresat és átvillant az agyán, hogy Natali magánál van és csak játszik vele. Ha erre rájönnének a Riovaggiok megölnék, hiszen szövetkezni a Mariassa család fejével bizony árulásnak minősült. És jól tudta Adam Riovaggio mennyire érzékeny az árulásra. Olyan impulzív volt hogy akár a gyermekeit is beáldozná csak azért, hogy megtorolja az árulását.
– Hoztál nekem valami játékot?
Teresa szólt már Viktornak hogy mindenképpen hozzon valami olyan tárgyat, vagy ételt, amihez kötődött Natali. Viktor a belső zsebébe nyúlt és egy kis zsák került elő. Réginek tűnt.
– A Chapasom! – kiáltott rajongva Natali és magához szorította a kis zsákocskát.
– Én is megyek hamarosan, addig játssz velük szépen. Ez a néni majd megmutatja a játszó szobád. Gondolom az is van.
Teresa nem készült ennyire nagyon, hiszen nem tervezte tartósra a lány tartózkodását, csak amíg kiépíti és biztonságossá teszi az állapotát. Majd szélnek ereszti a lányt az apjával és végül beárulja őket Adam Riovaggionak. Tökéletes volt a terve. Viktor azt hiszi segít neki elpusztítani a Riovaggiokat, Natalit leszereli ebben az állapotban tartásával. Az árulása titokban marad, megszabadul a lánytól és a gyermekeivel vissza építi mindazt, amit tönkretett a lány. Bartholomewt főként megdolgozza majd, hogy eszébe se jusson többé másik nőt a közelébe engedni.
YOU ARE READING
A Véreb Macskája 3. (18+) 2. Riovaggio Story 3/3
RomanceA Véreb Macskája 3. részében Natali és Blaze kapcsolata végtelennek tűnő, kilátástalan mélységbe ereszkedik, miközben mégis elképesztő magasságokba repülnek. Vajon ha szeretsz valakit az a helyes, hogy minden kívánságának engedj? Vagy úgy a helyes...