11. Négyen párban

281 15 10
                                    

Blaze beindította a homokszínű Mustangját, amin fekete csíkok futottak. Feltűnő darab volt, de úgy döntött randihoz különleges verda illik. Natali viszont nem volt olyan izgatott, mint ahogy várta. A reggeli alatt is csendes volt és most is érdektelenül nézett végig a parkoló tartalmán.

Blaze zenét kapcsolt, pont rockzene szólt. Pont az, amit Natali énekelt neki az eskületétel előtt a Tartarosban, mégsem fordult felé. Valahol teljesen máshol járt fejben. Inkább hagyta és úgy döntött nem baszogatja. Megrázó lehetett tudatán kívül létezni hónapokig. Felbőgette a motort és kikanyarodott. A telefonja csipogott. A prémium alapanyagokat összeszedte neki a beszerzője. Vásárlás után összeszedi és neki áll a több fogásos finom ebédjüknek. Vagy inkább étterembe kellene vinnie? Nem akarta, ő egészségesebbet főz, és akármiről beszélhetnek. Eszébe jutott, hogy a Pöttömmel az anyja háza volt a legjobb választás, de Natalival már mehetnének vissza a Tartarosba.

Megköszörülte a torkát.

- Hol aludjunk ma éjjel?

Natali úgy nézett rá, mintha álomból ébredt volna.

- Már nem a Pöttöm vagy. Lehetünk ott is.

Natali biccentett.

- Oké.

Blaze keze megszorult a kormányon. Azt hitte Natalit rendesen megdolgozta, hogy jó volt az ágyban, még a hülye becenevét is elfogadta. És hirtelen elkapta a vágy, hogy valami nagyon csúnya becenevet találjon ki neki bosszúból. De végül elengedte a dolgot. Sóhajtott egy nagyot.

- Mi a bajod?

Natali is sóhajtott. Túl nagyot és ez komoly rémületet keltett Blazeben. Istenit, tényleg egy beszari Nyuszikutya!

- Öltözködtem... aztán a fürdőben voltam és felöltözve sminkeltem - mondta és a rövid hajába túrt remegő kézzel. - Kimaradt tíz perc.

Blaze lélegzete elakadt és látta a visszapillantóba, hogy mennyire kifut belőle minden szín. Ha ez kiképzéskor történik... ha majd durvább dolgok lesznek, nem csak a testi edzés... abba Natali bele fog halni.

Ő neki sem volt már kedve semmihez. A kocsiban egyre nyomasztóbb volt a duruzsoló rádió és végül kikapcsolta a francba.

- Tudom, hogy utálod de beszélni kellene erről anyukával.

- Miért? - kérdezte a lány dühöngve. - És honnan tudod, hogy nem ezt akarta eleve elérni?

Igaza volt Blazenek. Csakhát... megígérte, hogy nem viszi orvoshoz, amíg meg nem öli az anyját. Most így minden megváltozott. Sóhajtott.

- Ha gyógyszert fogsz szedni rá, az nem biztos, hogy segíteni fog.

- Bármi jobb mint így élni.

Blaze biccentett és felhívta a Főnököt. Ő pedig felvette.

- Szia Balázs.

- Szia Főnök. Figyelj, a Kölyök visszatért de nem teljesen.

- Hogy érted?

- Kiesnek neki percek. Egyszer tíz percre elvesztette a kontrollt. Én akkor nem voltam jelen.

Adam sóhajtott.

- Doki kell, méghozzá a legjobb és a legdiszkrétebb. Tudsz segíteni?

Adam nem rótta meg, hogy hónapokkal ezelőtt még ő eskette meg hogy ne adjon Natalinak orvost de ez most nem számított. Semmi sem számított ha Natali élete a tét. Ezzel pedig csak a szabályok ellen vét, bár önmagában azzal is, hogy az anyja megölését tervezgetik. Mindannyian mocskos árulók voltak, és hiába volt ez félelmetes és rossz képtelen volt nem az lenni. Nataliért, magukért. A jövőért.

A Véreb Macskája 3. (18+) 2. Riovaggio Story 3/3Where stories live. Discover now