7. Áruló szerelem

265 21 4
                                    


Natalinak rossz érzése volt attól, hogy az anyja visszatért a konyhából. A szeme tele volt rémülettel és keserűséggel.

- ...és apa azt ígérte karácsonyra drónt fogok kapni - mondta közben Mattie.

Blaze lépkedett ki a teás tálcával és letette a dohányzóasztalra.

- Figyelsz rám? - kérdezte Mattie.

Az anyja szeme túlságosan fájdalmas volt. Akkor látott ennyi félelmet és fájdalmat a szemében, amikor Hernandesnél laktak. Mattie is észrevette, hogy valami nem stimmel mert megölelte az anyjuk kezét.

- Anya, mi a baj?

A nő Blaze felé nézett.

- A... barátod elmondta, hogy miért jöttetek.

Natali szíve nehézzé vált, mintha süllyedni kezdett volna egyre a mélyebbre a belsejében. Mintha nem akart volna levegőt venni. Rég érezte már ennyire normálisan a félelmet, de most nagyon félt.

- Kimennél Balázs? - nézett a párjára.

Blazen látszott, hogy egyáltalán nem akarta teljesíteni a kérését.

- Ez a kettőnk ügye. Senki másra nem tartozik.

A férfi összeszűkítette a szemét, de Natali már az anyjához fordult.

- Segíts felkelni. Menjünk át hozzátok.

- Kölyök! - dühöngött a férfi.

Natali szája remegett a néma szempárbaj közben, hogy ne vicsorogjon rá. Blaze nem tágított. Kitakarta magát, mire a férfi elkapta a takaró végét és visszadobta.

- Miért nem hallhatom?

- Mert te sem mondasz egy árva szót sem a kapcsolataidról - vágta rá csípőből a lány.

Blaze össze rezzent és az arca kivörösödött, nem haragos volt rá, hanem szégyenkezett. Úgy tűnt robbanni fog mert egyre mélyebben és szakaszosabban vette a levegőt, aztán elkáromkodta magát valamilyen ismeretlen nyelven és a lépcső felfelé ment.

- Ne hallgatózz semmilyen kütyüvel!

- A fürdőt fogom kitakarítani - vágta rá és bevágta az ajtót.

Natali felsóhajtott és a rémült családjára nézett.

- Tisztaság mániás - magyarázta.

- Soha nem bántott? - kérdezte Philip idegesen.

Natali pedig mosolyogva a fejét csóválta.

- Ne hazudj - mondta az anyja reszketve.

- Szándékosan soha - hazudta a lány, hiszen Angliában megtette. - Jól haladunk. Egész szelíd már.

Az anyja a fejét csóválta. Még mindig nem bírt megbékélni a döntésével.

- Mi lesz így belőled? Miért kell ez a kiképzés igazából?

A lány csak sóhajtott.

- Sok mindenért, de legfőképpen azért ott - mutatott fel a lépcsőre. - Az enyém lesz. El fogom érni, hogy feleségül vegyen.

Az anyja Mattiehez lépett és a vállába markolt a rémülettől.

- Vidd haza Mattiet, kérlek Phil.

Philip maga is úgy nézett Natalira, mintha sajnálni kéne.

- Nem akarok haza menni! - kiáltott Mattie.

A Véreb Macskája 3. (18+) 2. Riovaggio Story 3/3Where stories live. Discover now