Natali nem látott jól, amikor felébredt. Homályos volt a kép és a hallása is tompa volt. Az első arc, amit meglátott az egy szőke férfi volt. Azt hitte hirtelen Blaze, de neki kék szeme volt. Figyelmesen vizslatta.
– Rendben van? – kérdezte.
Natali nehéznek érezte a mellkasát és körbe nézett. Üres volt a szoba, nem voltak ablakok.
– Ba... – nagyot nyelt. – Blaze. Hol van Blaze?
A férfi lekapcsolta a lámpát és szomorúan megcsóválta a fejét.
– Nagyon sajnálom, de két hete a színét sem láttuk.
– Két hét? Mi...?
– Mesterséges kómába helyeztük, amíg felszívódik a vér az agyában. Most már nem lesz baj, a koponyája beforrt. Meggyógyult.
– Telefonálhatok? – kérdezte Natali keserűen.
A férfi biccentett és kisuhant a fehér köpenyében. Natali látta, hogy infúzóra volt kötve és több gép is figyelte. Kényelmetlen volt, a katéter csöve a lába között, a kiszolgáltatottság. Ezaz egész... Balázs nélküliség.
A férfivel visszatért Dr. Emilyvel. A vörös hajú nő rá mosolygott és elvégzett pár rutin vizsgálatot.
– Úgy tűnik jó döntést hoztunk. Nem sérült meg az agyad.
– A telefonom? – kérdezte Natali azonnal.
Dr. Emily elkomorult.
– Már értesítettük a Főnökséget és édesanyádat.
– Leszarom. Én csak egy emberrel akarok beszélni – felelte Natali.
Dr. Emily biccentett és a szép kórterem falába épített széfhez lépett. Kóddal nyitotta ki és elővette a telefonját. Teljesen le volt merülve.
A doktornő töltőt vett elő az éjjeliszekrényéből és bedugta a telefonba, majd felé nyújtotta. Natali gondolkodott egy pillanatig és már írta is a kódot. A csúcskészülék bekapcsolt. Üzenet várta a telefonján. Ráadásul kettő.
Szétszedlek te hazug ringyó!
Soha többé nem akarlak látni!
Natali sok forgatókönyvre számított de erre nem. Még aznap délután kapta őket. És nem többet. Szakított vele az a faszfej.
A lány a fogait csikorgatta a méregtől. Hiszen végre minden rendben volt közöttük elindultak valamiféle kompromisszum felé és a szerelmi vallomása mindent felborított.
Nem érdekelsz te beteg fasz!
Írta vissza készségesen de a küldés gomb felett remegett az ujja. A könnyei kicsordultak.
– Hagyjuk magára Dr. Herman – mondta Dr. Emily.
A férfi biccentett és követte az orvost, aztán megállt és vissza fordult.
– Mariassa kisasszony.
Natali összerezzent a név hallatán.
– Ne hívjon így – morogta gyűlölködve.
– Elnézést. Ha bármi nyomást, vagy szokatlan dolgot észlel magán azonnal nyomja meg nővérhívót!
Nataliról lepattogott az orvos aggodalmaskodása.
– Jó – vetette oda érdektelenül, amikor meglátta, hogy véletlenül sikeresen elküldte az üzenetet Blazenek.
A fejére húzta a takarót és ott sírt miközben teljes testében remegett. Vége volt. Vége van. Pedig azt hitte szabad... szabad végre gyengédnek lenni. Tévedett. Rosszak voltak a meglátásai.
YOU ARE READING
A Véreb Macskája 3. (18+) 2. Riovaggio Story 3/3
RomanceA Véreb Macskája 3. részében Natali és Blaze kapcsolata végtelennek tűnő, kilátástalan mélységbe ereszkedik, miközben mégis elképesztő magasságokba repülnek. Vajon ha szeretsz valakit az a helyes, hogy minden kívánságának engedj? Vagy úgy a helyes...