Én nem vetem meg az erotikát leírni, ha azt követeli a helyzet, de sosem részleteztem ezt témát ilyen mélyen (anális aktus). (Igen az jön, ha nem szeretnéd elolvasni jelölöm meddig oké...) A darkromance kedvelőit ,akiknek ez biztosan csak egy laza vanília puding lesz, pedig kérem, legyenek szívesek véleményezni ezt az írást pár szóban... Mert nekem fogalmam sincs, hogy ez most hogyan is sikerült... Köszönöm, ha írtok!
Natali minden porcikája reszketett, amikor bement a fürdőbe. Éjszaka egy óra is elmúlt, mire az anyjáék elmentek, és ők úgy döntöttek itt töltik az éjszakát. Blaze mindent szerzett, ami szükséges volt a beöntéshez és Natali megcsinálta. Most forró vizet enged. Megfürdik és ellazul a férfi kérésére, de minden egyes izma feszült és a teste tiszta libabőr volt. Belül ugyan izgatott volt, de inkább volt rémült és szeretett volna kihátrálni ebből az egészből. Fájni fog. És nem akarja. Belebújt inkább a vízbe és hátra vetette a fejét. Még mindig vacogott és egy része viszolygott tőle. Lehunyta a szemét és inkább lemerült a kád aljára. Eszébe jutott, hogy akkor fürdött itt utoljára, amikor Blaze betette ide, hogy ne kapjon sokkot, amikor meghallotta Adam Riovaggiotól hogyan őrült meg Balázs. Néhány hónapja történt csak de legalább mintha két év telt volna el azóta. Olyan nagyon sok minden történt azóta, a kiképzés elindult, összetört, kiálltak megannyi próbát egymásért. Ő még inkább bekattant és megbarátkozott a fájdalommal... Valahonnan a távolból, mintha egy férfi hangja duruzsolt volna át. Gyorsan felült, de döbbenetére nem volt ott senki. Pedig tisztán hallotta egy férfi távoli hangját. Hozzá beszélt. És ettől megint kirázta a hideg.
- Balázs!
A férfi szinte azonnal betört az ajtón a kezébe kés volt. Körbe nézett majd homlokráncolva nézett a rémült lányra.
- Mi van, Kölyök?
Natali szégyenkezve lesütötte a szemét.
- Nem tudom.
Blaze odament a lányhoz és lehajolt hozzá a kádba kapaszkodva. Finoman megsimította a fejét majd maga felé fordította az állát.
- Megint valamelyik... éned?
Natali a fejét csóválta és ismét megrázkódott.
- Nem tudom, talán megint csak egy emlék foszlány.
Blaze felállt és kiment a fürdőből. Kés nélkül egy nagy fürdőlepedővel tért vissza a vállán. A vállára terítette a törölközőt, majd szappant vett a kezébe.
- Ne csináld már. Nem vagyok hat éves, tudok fürdeni.
Blaze lemosta a kecses ujjairól a szappant néhány határozott mozdulattal majd felállt és levette a pólóját. Natali pedig hátrébb csusszant a döbbenettől.
A férfi levette a melegítőt és az alsónadrágot is. Végül a zoknijaiból egy formás gombócot gyúrt és beugrott mögé a kádba.
- Csússz előre Csibecica!
Natali megtette és a férfi izmos lábai átcsusszantak az oldala és a kád pereme között aztán a két nagy kéz pedig magához húzta és átkarolta. Natalinak azonnal kivörösödött a feje, ahogy a feszes, sportra termett izmos testnek ért a háta. A férfi bele csókolt a nyakába.
- Így jobb, Kölyök?
Natali kinyújtotta a lábait és neki dőlt a férfinek. Elnyújtózott és bele mosolygott a férfi lenyűgöző csillogó szemébe.
- Még sosem csináltam ilyet.
- Én sem - mosolygott.
Még soha nem volt ilyen természetes egy közös pillanatuk sem, mióta jártak. Most... olyan normális volt a kötődése vele. Bájos, édes, meghitt, biztonságos még a meztelenség ellenére is.
VOUS LISEZ
A Véreb Macskája 3. (18+) 2. Riovaggio Story 3/3
Roman d'amourA Véreb Macskája 3. részében Natali és Blaze kapcsolata végtelennek tűnő, kilátástalan mélységbe ereszkedik, miközben mégis elképesztő magasságokba repülnek. Vajon ha szeretsz valakit az a helyes, hogy minden kívánságának engedj? Vagy úgy a helyes...