2/1. Bölüm: Şampiyonluk

20 3 3
                                    


Aslında acımasız olan hiçbir zaman aşk değildi. Acımasız olan insanlardı. Biz aşkı suçladık çünkü insanların yapacağına ininmadık.

-YAZAR-

Alessio arabasına bindi ve navigasyonu ismi verilen kreşe ayarladı. Birkaç kez gitmişti fakat hâlâ yerini bilmiyordu.

Salona o kadar da uzak olmayan kreşe dakikalar içinde ulaştı. Dışarıda duran çalışan onu görünce kim için geldiğini anladı ve bir baş selamı vererek içeri girdi. Alessio ise kapının önünde beklemeye başladı.

Başını gök yüzüne çevirdiğinde gözleri siyah bulutlar ile buluştu.

Siyah bulutlar herkeste ki gibi Alessio'da da büyük etki bıraktı.

Beklemekte olan gencin üzerine birkaç damla düştü. Tam o sırada da karşısında beliren ufak bedene baktı.

Alessio - Gel bakalım ufaklık.

Onu kucağına aldı ve arabaya ilerlediler. Dakikalar içinde salona ulaştıklarında küçük çocuk heyecanla mırıltılar çıkarttı.

Black Lords'a ulaştılar. Küçük çocuk gözlerini dikkatlice büyük salonda gezdirdi ve ringte ki adamı gördü. Kaya Yılmaz'ı.

Elian - Baba!

Kaya duyduğu ses ile Emirden uzaklaştı. Bakışlarını kapıya çevirdiğinde ona beklenti içinde bakan ufaklığı gördü.

Kaya ringten indi. Bunu gören Alessio ona yaklaştı. Kaya çocuğu kucağına aldı ve saçlarını öptü.

Elian Kaya'nın oğluydu. Kaya hiperçekinik bir alfaydı ve hiperaktif bir alfadan hamile kalması zor olmamıştı.

Elian çok olgun bir bebekti. Sadece altı aylık olmasına rağmen ufak kelimeler kurabiliyordu.

Elian kreştekilerin arasında parlıyordu. Tıpkı babası gibi.

🌟

"Kaya Yılmaz herkesin arasında kendini gösteren, herşeye rağmen fiziğini ve yeteneğini kaybetmeyen, sekiz yıllık şampiyon. Bu gün kemerini korumak için büyük bir mücadele vermeli, zira bu sefer ki rakibi hafife alınacak bir isim değil. Damiano Esposito kendini önce kafes dövüşünde tanıttı, ardından Team Dragons ekibinin önemli bir parçası haline geldi, gücü bir dağı devirebilir fakar Kaya Yılmaz'ı devirebilir mi bileyorum ve bende en az sizin kadar meraklı ve heyecanlıyım. O zaman hadi görelim! Huzurlarınızda sol tarafıma Damiano Esposito geliyor!"

Damiano The Dragons ekibinin kapısından çıktı. Asil ve kendinden emin adımlar ile ringe doğru adımladı. Arkasında onun adımlarına ayak uyduran The Dragons üyeleri ve antrenörü vardı. Damiano arenaya çıktı ve hakemin sol tarafına geçti. Antrenörü üzerinden Damiano Esposito yazılı ince bornozu aldı

Birlikte rakibi bekliyorlardı.

"Sağ tarafıma ise Kaya Yılmaz geliyor!"

Studyo Kaya'nın fanları tarafından atılan çığlıklar ile dolup taştı. Herkes çok heyecanlıydı. Çığlıklar durduğu an 'Jaden - İcon' şarkısı çalmaya başladı. BlackLords ekibinin kapısının önünde ki ışıklar birlikte tane tane ve hızlı hızlı yanıp sönmeye başladı. Hafif ve kendini çok belli etmeyen ışıkların arasında Kaya Yılmaz göründü. O an tane tane yanan hafif ışıklar bir oldu ve hızlı hızlı yanmaya devam ettiler o an şarkı başladı. Kaya asil bir şekilde en önde yürümeye devam etti. Arkasında BlackLords üyeleri vardı. Emir Kaya'nın kemerini yukarıda tutarak taşıyordu Kaya ringe geldiğinde arkasında ki adamlar dağıldı. Tek hamle ile arenaya çıktı ve hakemin sağ tarafına geçti. Zafer Kaya'nın üzerinden büyük harfler ile Kaya Yılmaz altında ise daha küçük harfler ile Werewolf yazan ince bornozu aldı.

Aşkın Acımasızlığı [B×B] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin