8. Bölüm: Acılı Geçmiş

87 4 2
                                    

Mateo sinirle arabasına bindi ve tespit edilen konuma gitti. Birkaç saat sonucu çiftliğin önüne varmıştı. Hiç kapıyı çalmadan içeri dalması sonucu dört adam gördü. Kaya Daren'in bacağında uslu ve masum bir şekilde uyuyordu. Bunu gören Mateo daha çok sinirlenmişti. Daren ve Bora uyanmıştı, Drew zaten uyumuyordu fakat Kaya dövüşün verdiği acı ve yük ile hiçbir tepki vermeden uyumaya devam etti. Mateo Daren'in yanına gitti.

Mateo - Kalk!

Bağırmıyordu ama fısıldamıyordu da.

Daren - Kaya uyanır.
Mateo - Kalk dedim sana.

Mateo bağırmamak için dişlerini sıkarak konuştu.

Daren önce narince Kaya'nın başını bir yastığa yatırdı ardından Mateo'nun karşısına geçti. Bora ve Drew sadece izliyordular.

Mateo - Hangi hakla benim olanı almaya kalkarsın?!
Daren - O senin düşmanın. Ne zamandan beri düşmanlarına dokunma yasağım var?
Mateo - O benim düşnamın falan değil. O tamamen bana ait sen ne yapacağıma karışamazsın.

Mateo baskın bir iekilde konuştu. Ardından Kaya'ya yaklaştı ve onu kucağına aldı. Arabaya bindiklerinde Kaya hâlâ uyuyordu. Mateo evine doğru yola çıktı.

-KAYA-

Gözlerimi açtığımda beyaz ağıçların bir bir gözümün önünden geçtiğini gördüm. Başımı yavaşça yan tarafıma çezirdiğimde Mateo'yu gördüm ve irkilerek duruşumu düzelttim.

Kaya - Mateo...
Mateo - Hm?
Kaya - Benim burada ne işim var? Neredeyiz biz?
Mateo - Seni o orospuların elinden kurtarıyorum.
Kaya - Senin beni kurtardığın falan yok. Sen beni cehennemine sürüklüyorsun.
Mateo - Olabilir. Orasını bilemeyiz.
Kaya - İndir beni.
Mateo - Hayır.
Kaya - İndir dedim sana!
Mateo - Hayır.

O kadar sinirliydim ki gözüm dönmüştü. Direksiyonu tuttum ve sertçe çevirdim. Arabanın bir ağca çarpması sonucu ile artık sürülmesi imkansızdı ama bende Mateo da iyiydik. Mateo arabadan indiğinde bende inmek için hamle yaptım fakat sıkışmış olan bacağım buna izin vermedi. 

Kaya - Mateo, bacağım sıkışmış.

Mateo yanıma geldi ve yavaşça bacağımı çıkarttı. 

Mateo - Gel kalacak bir yer bulalım.
Kaya - Çiftliğe dönelim.
Mateo - Biz oradan ne kadar uzaklaştık senin haberin var mı?
Kaya - E ne yapıcaz?
Mateo - Kalacak bir yer bulucaz ne yapalım.

Ayağa kalkmak için hamle yaptığımda direkt yere düştüm. Fakat tamamen düşünce Mateo belimden tuttu ve düşmemi engellemek için beni arabaya yasladı, bacağını da iki bacağımın arasına koyarak beni tuttu.

Mateo - Baş belası.
Kaya - Orospu çocuğu.
Mateo - Senin tuttuğum için mi suçlu oldum?
Kaya - Hayır beni buraya getirdiğin için.
Mateo - Kaza nedeni sendin.
Kaya - Hayır. Beni götürmeye kalkmasaydın hiçbir şey olmazdı.
Mateo - Sinirini eve vardığımızda yansıta bilirdin.

Sustum. Haklıydı ama bunu asla kabul etmezdim.

Neredeyse yarım saattir yürüyorduk. Hava karardı. Bir tepeyi tırmanmıştık.

Aşkın Acımasızlığı [B×B] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin