11. Bölüm: Alevli İkili

114 1 0
                                    

Mateo'nun evine gittik. Mateo arabayı görevlilere bıraktığında eve girdik. Mateo beni kapıya yasladı ve hiç zaman kaybetmeden öpmeye başladı. Bacağını bacaklarımın arasına geçirip beni biraz kaldırdı. Kendimi bacağına sürtmeye başladım. Öpüşmeyi bırakmadan beni kucağına aldı ve kanepeye yatırdı. Tişörtümü göğüslerimin görüneceği bir şekilde yukarı çekti. Midemden başlayarak göğüslerime kadar yaladı. Sağ göğüsümü emmeye başladığından zevkten kıvranmaya başladım. Mateo elini eşofmanımın içine sokup erkekliğimi okşamaya başladı.

Kaya - Mateo...

Mateo başını kaldırıp bana baktı.

Mateo - Zevk alıyor musun?
Kaya - Hiç olmadığı kadar.
Mateo - Harika.

Bu sefer ise sol göğüsümü emmeye başladı. Elini eşofmanımından çıkarttı ve parmaklarını ağızıma götürdü. Emmeye başladım. Parmakları tamamen ıslandığında ağızımdan çıkarttı. Diğer eli ile eşorfmanımı çıkarttı ve yaladığım parmaklarını içime soktu. Zevkle inledim.

Kaya - Tamam yeter sok artık.
Mateo - Canın çok yanar.
Kaya - Mateo, seninkini istiyorum. Sok artık.

Mateo parmaklarını çıkarttı. Kot pantalonunun önünü açtı. Sertleşmiş aletini yavaşça içime sokmaya başladı. Sert bir şekilde inledim. Aldığım zevk ve verdiği acı karışmıştı. Bir yandan çıkartmasını istiyordum bir yandan devam etmesini. Mateo acı çektiğimin farkındaydı. Elimi tuttu ve omuzuna götürdü. Acımı sırtından çıkarttım.

İçime girip çıkışı git gide hızlanıyordu. İnlemelerimi durduramıyordum. Aldığım zevki tarif edemeyecek derecedeydim. Kaçıncı tura geldiğimize dair hiçbir fikrim yoktu ama durmak istemiyordum.

-MATEO-

Kaya'nın zevkten kıvranışlarını izlemek beni daha da azdırıyordu.

Mateo - Yoruldun mu?
Kaya - Hayır, devam edelim.

Evet dese bile duramayacaktım. Aletimi içine köklediğimde Kaya midemin üzerine boşaldı. İçinde biraz hareket ettiğimde yine erekte oldu. Biraz daha hareket ettiğimde Kaya beni daha fazla çizmeye başladı.

Kaya - Mateo... Artık gelmiyor.
Mateo - Biraz sabret, duracağım.

Kaya derin, derin inliyordu. Boşalmak üzereydim. Tekrar köklediğimde Kaya yine boşaldı ve bayıldı. İçinden çıktım. 

Bitkin vicudunu temizlerim, pijamasının pantalonunu giyidirdim ve onu yatırdım. Gidip bir duş aldıktan sonra bende sadece pantalonu giyiyip yattım. 

Bir gürültü ile gözlerimi açtım. Kaya yoktu ve gürültü arka bahçeden geliyordu. Kalktım ve terasa çıktım. Arka bahçe net bir şekilde görünüyordu. Kaya yoktu. Adamlarım kavga ediyordu. Giyindim ve aşarı indim. Kaya onu benim giyidirdiğim pijama ile üstsüz geziyordu. 

Mateo - Ne yapıyorsun? Neden giyinmedin?
Kaya - Neden giyineyim ki? Tamam tamam kızma, canım yanıyor bu yüzden giyinmedim.
Mateo - Neren acıyor? 
Kaya - Sırtım.
Mateo - Birşey mi var?
Kaya - Kestim.
Mateo - Ne yaptın?!
Kaya - Mutfağa gittim. Aşçı teyze elinde ocaktan aldığı sıcak tencere ile birden dönünce afallayarak geri gittim ve bıçak arkama girdi.
Mateo - Hay ben seni.  Dön bakayım.

Kaya arkasını döndüğünde yarasını açtım. Bıçağın çok olmasa da derine girdiğini gördüm. 

-KAYA-

Aşkın Acımasızlığı [B×B] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin