2. Bölüm: "Aç Gözlerini Kaya"

307 11 1
                                    

Kendimi geri çekmeye çalışıcaktım ki arkamda ki musluklar beni engelledi. Bir kaç saniyelik öpüşmeden sonra adam geri çeklidi. O an hemen lavabodan çıktım ve koşar adımlarla ekibimin yanına gittim. Biraz daha içip eğlendikten sonra evlerimize dağıldık. Eve girdim ve yukarı çıkma çabası bile sarf etmeden kanepeye uzandım.

Perdeleri kapatmaya zahmet etmediğim için saat 6:50 de gözüme çarpan güneş ile uyanmak zorunda kaldım. Kalktım ve odama çıktım. Hala karanlıktı hiç uykum dağılmadan yine uyumaya yattım.

Artık çalan telefonumla resmiyen uyanmıştım. Saate baktığımda 11:28 di. Arayan kişiye baktım, kayıtlı değildi. Bir manyak fan olamazdı. Onlar her zaman bilinmeyen numaradan arar. Telefonu açtım.

Kaya - Alo?
Mateo - Merhaba Kaya Yılmaz.
Kaya - Sen kimsin?
Mateo - Kendin öğrenmeye ne dersin?
Kaya - Bana ne be.

Telefonu kapattım ve yataktan kalktım. Bu aç karınla bir de bu malla uğraşamazdım. Kalktım ve kendime kahvaltı hazırladım. Masayı toplayıp evden çıktım. Şimdi bir ay müsabaka yoktu biraz mola vardı ama benim eğitmem gereken bir salak vardı. Zafer babam onu bana bir güzel kaktı ve bıraktı.Hiç kimseye ders vermedim bu benim de ilkimdi ama alışmıştım. Neredeyse bir ay olacaktı ama bu hala sağ ve sol direkt vuruştan başka hiç bir vuruşu yapamıyordu. Biraz erken gitmiştim. Emir'in yanına gittim ve olanları anlattım.

Emir - E kanka bu ne amk?
Kaya - Ben ne bileyim?
Emir - Nasıl bir manyak varsa gelsin seni bulsun hiç biri atlamıyor.Hahaha
Kaya - Komik mi?
Emir - Bana komik seni bilmem.
Kaya - Orospu çocuğu.

Kalktım ve artık ringte beni bekleyen Berk'in yanına gittim.

Otuz dakikalık bir çalışmanın ardından evime gitmek için arabama bindim. Acayip susamıştım ve bir markete uğrama kararı aldım. Bir mahallede market varmış navigasyona göre. Oraya gittim ve içeri girdim. İçerisi iri yarı adamlarla doluydu. Amına koyim ben bir gangster marketine düştüm. Bir kaç saniyelik korkumun ardından hiç birşey yokmuş gibi bir su aldım. Markette beni süzen bir adam fark ettim ama çok dikkat çevirmedim. Çıktım ve arabama yöneldim. Şöför tarafında ki kapı kolunu tuttum ve kapıyı kendime çektim fakat bir el kapıyı kapattı. Başımı çevirdiğimde benden beş altı santim uzun, biraz esmer ve benden iri bir adamdı.

Mateo - Kaçma.

Ananı sikeyim! Bu barda ki o sapıktı ve ben şu an burada kısılmıştım.

Kaya - Uzaklaş. Amına kodumun orospu çocuğu.

Erkekliğine bir tekme attıktan sonra arabama bindim ve oradan uzaklaştım. Hızla evime vardım ve benimkileri aradım. Kaan, Demir ve Efecan'ı.

Kaan - Naber kanka?
Kaya - Size bahsettiğim o sapığı gördüm.

Onlara olayı anlattım.

Efecan - Bu ne amk?
Kaan - Kanka şehir değiştir deyicem orada da bulur seni.
Demir - En iyisi komple yok ol.
Kaya - Hay ben sizin tafsiyelerinizi.

Telefonu kapattım ve kendime bir kahve yapmaya başladım. Telefonum çaldı. Aynı numaraydı. Açmadım. İşime devam ettim. Kahvemi yaptığımda kanepeye oturdum ve bir haber kanalı açtım. Şampiyonuluğumun konuşulmasını keyifle izledim.

Bir kaç sast sonra gruba bir mesaj geldi. Kaandan dı.
----------------------------------------------------------

Kaan: Bu gece boş musunuz?
Demir: Evet.
Efecan: Evet.

Aşkın Acımasızlığı [B×B] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin