1. Bölüm: Şampiyonluk

579 16 2
                                    

Bu gün o günlerden biriydi. Bugün benim boks maçım vardı. Antrenman için on dakika sonra Team Black Lords spor salonuna gitmeliydim. Oranın lideriyim ve aynı zamanda da sahibiyim. Beni on dört yaşımdan beri eğiten antrenörüm bana ilk günden beri oğlum der ve beni de ona baba demeye alıştırdı. Şu an yirmi dört yaşındayım ve 10. şampiyonlar ligime katılıyorum. Kazanırsam benim 8. galibiyetim olacak. İki kez çıkamadım sebebi ise vicudumun diğer çocuklara bakış daha güçlü olmasıydı. İlk maçım on dört yaşındaykendi ve bir çocuğu öldürme yolundaydım. Bunları düşünürken artık çıkmam gerektiğini fark ettim. Arkamı döndüğümde altın kemerime baktım. Bir kez daha kendimle gurur duydum. Tam sekiz yıldır kaptırmadığım bu kemeri bu yıl da kazanmak istiyorum.

Evden çıktım ve arabalarımdan birine bindim. Bir kaç dakika sonra istediğim yere vardım. "Black Lords" yazısını görüğüm an gülümsedim. İçeri girdiğimde herkes telaşlıydı.

Kaya - Neler oluyor?
Zafer - İşler biraz karıştı oğlum.
Kaya - Neden?
Zafer - İlk müsabakadan çekilmek istiyorlar o zaman ise tüm düzen bozulur ve ertelenir.
Kaya - Bir işimiz de düzgün gitsin ya.
Zafer - Adam ilkte senle olacağı için korkmuş.
Kaya - Vay bebeğim yaa.
Murat - Hahaha.
Zafer - Konuş şu adamla.
Kaya - Onu gebertmek için yalvarayım mı?
Zafer - Gerekirse evet.
Kaya - Benim dememle hayatta gelmez o.
Zafer - İşler karışıyor. Bıraksam mı ben işi?
Kaya - Olmaz.
Emir - Yine ne oluyor ya?
Kaya - İlk rakip çekilmek istiyormuş.
Emir - Ay prenses.
Kaya - Hahahaha.
Zafer - Birşeyi de şakaya almayın lan.

Bakıştık. O an bir kahkaha patladı. Göz göze gelmemiz yetiyordu bize. Emir boks eldivenlerini giyidi ve ringe çıktı. Birlikte antremanlara başlayacaktik. Her zamanki gibi bu gün de 50 dakika antremanımız vardı. Ve yarın da müsabaka. Ringe çıktım ve çıktığım gibi de ilk yumruğumu yedim.

Kaya - Amına kodumun orospusu.
Emir - Azman içindi.

Karışısına geçtim ve başlar pozison aldık. Çok enerjikti. Yakında kokusu çıkar. Islık öttü ve başladık.

Ona biricik geçirdim ama tam o an başını eğdiği gibi mideme vurdu. Evet tutkulandım. Kabul ediyorum. Ona kuvvetli bir sağ direkt vuruşu attıktan sonra onu zayıflatabildim ama o da bana, sol direkt vuruşu yaptı. Dikleştim ve sol kroşe vuruşu yapmaya çalıştım ama Emir korundu. Sonra ona bir sol direkt vuruşu attım. Başarılıydı. Emir bana adımlı sağ direkt vuruşu atmak için havaya kalktığında midesini tuttum ve onu yere vurdum. Tam o an antrenör başını tuttu.

Zafer - Sabece 40 dakikada onu yere serdin.
Emir - Sikti beni drekt.
Kaya - Bu bir başarıdır Emircim.
Emir - Havanı sikeyim Kayacım.

Gülümsedim ve ringten indim. Boks eldivenlerimi attım ve oturdum. Bir molayı hak etmiştim. Bir şişe suyu tekte bitirmeyi başardım. Biraz konuştuktan sonra evime geri döndüm. Yarın saat 22:00 da maçım vardı.

Saat 6:00 da çalan saatim ile gözlerimi araladım. Acayip enerjim vardı. Koşmak için bir parka gittim. Biraz turladıktan sonra evime döndüm ve duş aldım. Kahvaltı ettim ve Team Black Lords'a gittim. Bütün gün antremandan sonra uyumaya gittim. Ve işte o saat çaldı. Şu an tam 21:30 du. Hemen evden çıktım ve müsabaka alanına gittim. Orada bir yarım saat hazırlandıktan sonra ringe çıktım. Islık öttü ve başladık. İlk olarak sol direkt vuruş ile başladım. Ardından hızlı bir şekilde bana girmeye çalışan sağ kroşe vuruşu ile karşılaştım ve evet çok güzel girmişti. Hemen dikleştim ve saldırdım. Adımlı bir sağ direkt ile çok sert bir şekilde ona vurdum. Biraz sızlandı ama kalktı.

Başımı sağ çevirdim ve 10 dakikamız kaldığını fark ettim. Ve o an bir yumruk yedim. Sırıttım ve tüm gücümü kullanarak aparkat vuruşu yaptım. Yere serildi. O anı fırsat bildim ve şiddetli bir yumruk daha attım. Sadece birkaç dakika sonra spiker'in iki yanına geçtik. Elimi tuttu ve Kaya Yılmaz diye bağırarak havaya kaldırdı. Gülümsedim.

1 AY SONRA!

Bir ay boyunca aynı şekilde antreman ve evdi hayatım. Ama bu gün o büyük gündü. Bu gün son müsabaka vardı. Şampiyon belirlenicekti. Karşımda rusyadan biri olucaktı. Tek bildiğim o. Antremandaydım. Emir beni mahvetmişti. Bu gün hiç görmediğim bir yanını gördüm onun. Beni çok zorladı. Yerde yatıyor ve bunları düşünüyordum. Antrenörüm yanıma geldi.

Zafer - Nasılsın oğlum?
Kaya - İyiyim baba.
Zafer - Heyecan var mı?
Kaya - Hiç olmaz mı?
Zafer - Hadi lan oradan.
Kaya - Belli etmiyorum ama içim kuduruyor.
Zafer - Akşama da tam bu performansı istiyorum. Anlaştık mı?
Kaya - Evet.

Bütün gün dinlene dinlene antreman yaptık. Sonunda saat 22:00 olmuştu. Diğer müsabakalardan farklı bu gün saat 22:30 da başlıyorduk. Hazırlandık ve ringin çıktık. Herkes bana tutku ve heyecanla bakarak çığılık atıyordu. Karşıma çıkan adamla biraz ürktüm. Benim neredeyse iki katım irilikteydi ama çok uzun değildi. Islık öttüğü an bana saldırdı ama korundum. Kenarıya dayanmış bir bicimdeydim ve buradan kurtulamazsam kaybetmem garantiydi. Kroşe vuruşu yaptım ve oradan kurtuldum. Sonra hiç beklemeden adımlı sağ direkt vuruş yaptım ve onu biraz zayıflattım. Mideme darbeler atmaya başlamıştı. Ona sert bir sağ direkt vuruş yaptım. Biraz geri gitti bunu değerlendirdim ve bir de sol direkt vuruş attım. Rus ta boşta kalmadı ve bana biricik geçirdi. Adımlı sol direkt yapmak için adım attığında midesini sardım ve onu sertçe yere vurdum. Süreyi fark ettim kalkarsa biterdim sadece 30 saniyem kalmıştı. Üzerine çıktım ve öldüresiye yumruklar attim o da bana bir iki tenre vurmayı başardı. Sadece üç saniye kala üzerinden kalktım ve zil çaldı aynı anda da ıslık öttü. Elimi kalbime koydum ve bağırdım. Ben başarmıştım. Ben sekizinci şampiyonluğumu alıyordum. Gurula bana bakan antrenörümü gördüm. Hemen yanına gittim ve ona sarıldım. Bana sıkıca sarıldı. Kanlarımı temizledikten sonra tekrar ringe çıktım. O an spiker'ın elimi tutması tüm dünyanın tanımıydı. Elimin havaya kalktığı an gözlerimi kapattım. Spiker "KAYA YILMAZ! SEKİZİNCİ ŞAMPİYONLUĞUNU ALAN KAYA YILMAZ KARŞINIZDA!" diye bağırdı. Hafifçe sırıttım. O an karşımda Zafer antrenörümü gördüm. Elinde altın kemer ile karşımdaydı. Bana yaklaştı ve kemeri taktı. Tekrar kocaman bir şekilde sarıldık. Ringte biraz kutlama yaptık. Şampanya patlattık ve konuşma yaptık. Sıra bana geldi.

Zafer - Ve şimdi Kaya Yılmaz şampiyonumuzu konuşması için buraya davet ediyorum.
Kaya - Öncelikle herkese teşekkür ederim. Tam sekiz yıldır yanımda olanlan herkese. Bu yolculuk beni yorsa da sizin desteğiniz ve teselliniz sayesinde hala ayaktayım öyle de kalmaya çalışacam. Bu gün sizi ve ekibimi gururlandırdığım için çok mutluyum. Kendimi de. Bu kemeri layıkıyla taşıyacağım.

Her şampiyonluğumdan sonra dediğim gibi bu yıl da son sözlerimi ekledim. Ringten indim. Kutlamak için bir bara gittik. Öncelikle bir bardak vodka içtik. Ardından biraz fazla kaçırdık ama neyse ki toleransım yüksek.

Bu sözlerimden beş dakika sonra sarhoş gibi hissettim. Öyleyim.

Kaya - Ben bir lavaboya gideyim.
Zafer - Dikkat et düşme.
Kaya - Tamam.

Yavaşça kalktım ve lavaboya doğru yol aldım.
Toletten çıktıktan sonra ellerimi yıkamaya başladım ve o an arkamda birşey hissettim. Musluğu durdurdum ve arkamı döndüm. Benden beş altı santim yüksek bir adam bana bedenlerimizin birbirine değeceği kadar yakındı. Başımı kaldırdım. Adam bana bakıyordu. Elini yanağıma götürdü başımı kaldırdı ve beni öptü.

Aşkın Acımasızlığı [B×B] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin