Yeni bölüm geldi!!
Oylayıp fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın!!
Eleştiriye açığım istediğinizi söyleyin eğer ki eksiğimi görürseniz kesinlikle söyleyin bu kendimi geliştirmeme ve size daha iyi bölüm yazmama yardım eder.
Bu sefer bölüm fotoğrafı da koydum bundan sonra sizce her bölümün başına bölüm fotoğrafı koyayım mı?
Bölüm Fotoğrafı;
6.Bölüm
Sedef
Elvan'ı kucağımdan indirip yere bıraktığım da hayla sözlerini düşünüyordum.
'Anne gitme' demişti. Sebepsiz yere bu kelimeleri canımı çok yakmıştı sanki...sanki o beni uyardığı halde ben onu bırakıp gidecekmişim gibi hissediyordum ama ben onu istesemde bırakamazdım ki. Ne onu nede Alazımı bırakabilirdim.
Arkasını dönüp eve doğru giden kızımı izlerken gözümden başka bir yaş daha aktı. Ben sevmezdim böyle duygusal anları ne yapar ne eder sözlerimle veya hareketlerimle bu havayı dağıtırdım.
Ciddi olamazdım ben.
Peki neden şimdi bu kadar ciddiydim? içimde kopan fırtınalar, kalbimi avuçlarına alıp parçalamak ister gibi sıkan eller çok canımı yakıyordu.
Gözyaşlarım akmaya devam ederken başımı aşağı doğru eğdim.
Sol tarafımda Kuzey Sağ tarafımda ise Naz duruyordu evet Naz Elvan'ın sözlerinden sonra benim bahsettiğim hislerimi dikkate almış ve oturduğu yerden kalmıştı.
Hakan "Elvanın babasına mı yoksa sana mı çektiğini hiçbir zaman anlamayacağım sanırım sakar" deyince başımı kaldırıp ona baktım fakat Hakan dışında başka birşey daha dikkatimi çekmişti.
Hakanın arka tarafında bulunan çalılıkların arasında parıldayan bir metal vardı bu...
Silah!
Aklıma gelen şey ile buz kestim.Biri evimize kadar girmiş ve bana silah doğrultuyordu evet hedefte ben vardım ne kadar karanlık olsada silahın parıldayan metalinden bu anlaşılıyordu.
Tam eğilmek için bir hareket yapacaktım ki karşımda ki kişi benden hızlı davranıp tetiğe bastı...
Önce kulağımda yankılanan bir silah sesi, ardından kurşun bedenimdeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALASAR 5
ActionBaşındaki belalardan kurtulduğunu düşünen Sedef aslında her şeyin daha yeni başlayacağından habersizdir yeni düşmanlar ve yeni sürprizler aksiyon dolu serimizin 5.kitabı benim tarafımdan sizlerle. Bu kitap benim hayal ürünüm olmakla birlikte asla bi...