Hepinizden ayrı ayrı çok özür diliyorum, diğer bölümde inşallah arayı bu kadar açmayacağıma söz veriyorum.
Uzatmadan haydi bölüme geçelim
Oy vermeyi unutmayın
Sizleri Çok Seviyorum..
Bölüm Fotoğrafı;
10.Bölüm
İlahi Bakış AçısıSedef ameliyattan çıkmıştı, fakat Hazard peşini bırakmamış Kat'in yarım bıraktığı işi tamamlamak için hastaneye gelmişti.
Sedef ne kadar ameliyattan çıkmış olsa da halen hayati tehlikesini atlatmış değildi, bu nedenle onu yoğun bakıma almışlardı.
Hazardın düşüncesi onun yaşayacağı yöndeydi. Sedef güçlü bir kadındı, birçok kez tehlikeli ameliyatlara girmiş, canlı canlı neşter altına yatmıştı.
Aslına bakarsak Hazard, Sedefi vurduğunda bile yaşayacağından emin gibiydi, oraya öldürmeye gitmişti fakat aniden gelen bir vicdan ölüm yerine acıyı tercih ettirmişti.O vicdana şükrediyordu. Düzensiz ve hızlı bir planla büyük bir işe atılmış, Alaz Altuğ Sipahi'nin karısını öldürmeye kalkmıştı. Bundan korkusu yoktu fakat ölümün verdiği sadist heyecan gözlerini köreltmiş Altuğ'un yıkımından sonra daha da güçlenip intikam peşine düşeceğini unutturmuştu...
Altuğda ki hırs kimsede yokken Sedefin olası bir ölümünde yakalanmama şansı %2 falandı.
Saklandığı duvarın arkasından, camın diğer tarafında uyuyan Sedefi izleyen Altuğ'a baktı...
Altuğ oradan ayrılacak gibi değildi, Hazardın planını uygulayabilmesi için Sedefin yanına girmesi gerekti ve Altuğ oradayken bu imkansızdı.
Hazard parmaklarını şakaklarını bastırarak gözlerini kapatmıştı ki aklında beliren fikirle dudaklarının kıvrılmasına engel olamadı.
***
Hazard önünde ki aynadan son kez kendine bakıp üzerindeki doktor önlüğününün kollarını kıvırdı, burnunun üzerine düşen gözlüklerini düzeltti ve son olarak arkasındaki masadan Dr.Tarık Erten yazılı boyun kartını alarak boynuna geçirdi. Kendi ten kokusu bastırmak için pahalı parfümlerden üzerine bol bol sıktığında ise hazırdı...
Farklı bir rolde insanların dikkatini çekmeyeceğinden böyle bir şey yapmıştı. Kim bir doktorun çoğu ajan ve polis tarafından aranan Hazard olduğunu tahmin edebilirdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALASAR 5
AksiBaşındaki belalardan kurtulduğunu düşünen Sedef aslında her şeyin daha yeni başlayacağından habersizdir yeni düşmanlar ve yeni sürprizler aksiyon dolu serimizin 5.kitabı benim tarafımdan sizlerle. Bu kitap benim hayal ürünüm olmakla birlikte asla bi...